lauantai 28. helmikuuta 2015

Puhelinräpsyjä Helmikuulta


Yksi ihanan aurinkoinen helmikuun päivä aloitin "aamuni" luonnonjogurtilla kera mustikoiden, aivan ihanalla marjateellä ja kouluhommien tekemisellä. Rehellisesti sanottuna ei niistä kouluhommista kyllä oikein tullut mitään, kun kattelin vaan edessä olevasta ikkunasta ulos ja haaveilin... / Kunnes päätinkin että lähden vähän ulos kävelemään. Kävin vähän käppäilemässä Arabian rannassa ja melkein hävettää myöntää etten oo tajunnut että sinne kävelee meiltä vaan noin 10-15 minuuttia. Eihän me olla ku 6 vuotta tässä jo asuttu :'D / "Mä en haluu mennä duuniin tänään, Snäppäri päähän ja akkari selkään" -fiilikset, mutta pakko se on töissäkin käydä.

Työnjälkeisellä paikallisessa ihanien kavereiden kanssa. Oon vihdoin päässyt eroon käsityksestä että kallion kaikki kuppilat olis räkälöitä ja oon todennut että sieltähän löytyy pari ihan viihtyisääkin paikkaa! Kallion kapakoissa on myös se hyvä puoli että sinne voi aina mennä vähän rennommallakin lookilla :D / Viime viikolla eksyin keskustaan ja vahingossa innostuin tuhlaamaan rahaa Ginassa. Mukaan lähti mm. mustat farkut, tuo valkoinen paita ja yks vaaleanpunainen neule / Mun uudet lempparit: munakasmuffinsit nimittäin! Noi on oikeesti niin yksinkertainen aamiainen ettei mitään rajaa / Viime viikonloppuna tuli vihdoin käytyä kiinalaisessa. Mulla on tosi usein (eli siis aina) kauhea valinnanvaikeus mitä listalta valitsen, mutta paistettu nuudeli ja kana on sellanen aina hyvä annos!
  

 Oon vahvasti sitä mieltä ettei sushi kuvia sais ikinä katsella kun alkaa aina vaan tekemään mieli. Muistan että joskus olin tosi epäileväinen näitten herkkujen suhteen, mutta nykyään sushit on kyllä heittämällä yks mun lemppariruoka / ... Just saying ;) / Woolshedin burgeri. Hehkutinkin tuota paikkaa jo yhdessä postauksessa (Täällä) ja edelleen tekis mieli mennä tuonne uudestaan. Eilen muuten luin jonkun lehtijutun jossa sanottiin että tuolta saa Helsingin 3. parhaan burgerin. Pitäis varmaan mennä testaa tuo listauksen avocado-pekoni burgeri / Tässä mä otan ittestäni kuvaa Kallion kuppilan vessassa. Musta se on ihan ok. Mitä muuten tykkäätte mun Star Wars paidasta? ;D

 
 Kuvaa heti kampaajakäynnin jälkeen. Oon edelleenkin niin tyytyväinen tähän mun vaaleampaan kuontaloon, ja saattaapi olla että kesän lähestyessä innostun vielä vähän lisää vaalentamaan / Viime sunnuntaina Namussa. Mukana oli yks kaveri johon viime keväänä tutustuin Itävallassa ja pakkohan meijän oli tequilat sitte hyvien muistojen takia vetästä. Seuraava päivä ei sitten ollutkaan enää yhtään kiva / Käytiin tosiaan katsomassa myös tuo Fifty Shades of Grey leffa. Mä oon kuullut niin monen haukkuvan tuota leffaa, mutta musta se oli ihan katottava. Luulen että ihmisillä oli pikkasen liian suuret odotukset tuosta leffasta ja sen takia monet joutui pettymään. Mutta mä kyllä ainakin oon menossa myös jatko-osat kattomaan ja täytyy aina nostaa hattua näyttelijöille, jotka uskaltaa lähteä noihin leffoihin mitkä perustuu johonkin huippusuosittuun kirjaan tai peliin.

Siinä mun ihana ystäväni Kride. Lähdettiin parille kallioon ja päädyttiin istumaan pilkkuun asti Pacificossa (mikä nyt ei oo suurikaan ylläri). En oo ennen kovinkaan tykännyt pacificosta, mutta tuona iltana siellä oli kyllä jotenkin erilainen meno ja fiilis kuin ennen /Throwback! Kaipaan niin paljon kesää ja mieli tekis ens kesänä tehdä kaikkea kivaa ja lähteä vaikka festaroimaan. #siideripissis / Ja heti perään toinen throwback. Nimittäin kunnia Iguanan kannuille! Me joskus nuorempana istuskeltiin iltaa tosi usein Igiksessä ja vakkarijuoma tais olla kaikki noi erilaiset kannut ja ämpärit! / En muista koska olisin viimeks saanut lasagnea. Tai siis äitin tekemää lasagnea. Se vaan on parasta. Ei edes viime keväänä Italiassa syöty lasagne voittanu äitin tekemää.

Ajatella että nyt on jo helmikuun viimeinen päivä, tääkin kuukausi tuntui menevän ohi ihan hujauksessa. Mä tällä hetkellä lepäilen kotosalla kipeänä jo toista päivää ja toivon että ens viikolla olisin jo terve. Tiedossa olis nimittäin ainakin parit tuparit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti