maanantai 16. helmikuuta 2015

Wanhat 2015

Huippuviikonloppu Savonlinnassa takana. Vaikka autossa tuli istuttua eilenkin monen monta tuntia, niin silti oon tänään ollut niin poikki että oon vaan sängyssä makoillut melkein koko päivän. Vähän ehkä harmittaa etten oo viitsinyt lähteä mihinkään ulkoilemaan kun tuolla ulkona on niin kaunis keväinen sää, mutta toivotaan että noita tuollaisia päiviä alkais pikkuhiljaa tulemaan enemmän. Savonlinnan reissusta tulossa lisää juttua kun saan siirrettyä kuvia ja videoita koneelle, mutta nyt haluisin vielä hetkeksi palata viime viikon torstaihin. Silloin nimittäin mun pikkusisko tanssi omat vanhansa. Mä jo viime viikolla vähän haikeana muistelin omaa prinsessapäivääni ja nyt ajattelin tulla tänne lätkäsemään kuvia tästä uudesta vuosikerrasta.




Musta oli aivan mahtavaa ihastella kaikkia kauniita ja värikkäitä mekkoja. Musta vähän tuntuu että nykypäivänä mennään aina vaan enemmän ja enemmän noissa vanhojentansseissa enemmän tuonne jenkkien tanssiaiskulttuuriin, ainakin pukujen osalta. Mutta eipä tuo ainakaan mua haittaa, koska musta nuo iltapuvut vaan oon niin nättejä. Tanssit kuitenkin on pysynyt samana, lukuunottamatta paria tanssia, mitä ainakaan mä en muistanut että olisin ikinä tanssinut. Toisaalta noi tanssithan nyt muutenkin saattaa vaihdella aina koulun mukaan. Se mitä kovasti kummastelin pikkusiskon vanhoissa oli että heillä sisääntulossa jokaisen nimi aina kuulutettiin. Kuinka siistiä, ei meillä vaan tuollaista hienoutta ollut :D

 
 

 

Tanssithan tietysti loppui wanhojen oma tekemään tanssiin, jossa kuultiin kaikkia nykypäivän hittejä. Mä oon aina tykännyt noista loppuhuipennuksista ja niistä jää jotenkin aina sellanen hyvä loppufiilis. Tanssien jälkeen voin sanoa että oli hieman nostalginen fiilis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti