tiistai 3. helmikuuta 2015

Puhelinräpsyjä tammikuulta

Hyvää tiistaita ihmiset! Mä täällä malttamattona odottelen kotosalla koska voisin lähteä liikenteeseen, tänään olis tiedossa nimittäin sushi-treffit kavereiden kanssa. Ajattelin alkaa kuluttamaan aikaani selaamalla läpi puhelimeen kertyneitä kuvia. Mulla on oikeesti puhelimessa ihan järjetön määrä kuvia ja vähän tässä pelästyin kun alkaa näyttämään siltä että mun puhelimen muisti on täyttynyt vähän liikaakin. Täytyy kohta alkaa varmaan puhelimen siivousurakka. Suurin osa näistä kuvista löytyy mun instagramista ja mua voi seurailla nimimerkillä ansq_. Instagramin lisäksi oon muuten ahkeraan alkanut käyttämään snapchat sovellusta. Ihan loistava sovellus siinä mielessä, että sinne voi instaa paremmin laittaa kaikkia turhiakin kuvia ja myönnän että saatan hetkittäin aika paljonkin spämmätä mun kavereita, sori ^^

 
Kokeilin ensimmäistä kertaa tuota Picnicin kehuttua uuniperunaa ja nyt ymmärrän kyllä täysin kaikkien hehkutuksen. Itse otin täytteiksi lämminsavulohen ja avokadon ja oli kyllä herkkua / Arpinaama pikkusiskon kanssa kahvittelua :'D /Erään hyvinkin kostean illan olotilojen parantelua sushin voimin. Totesin myös ton annoksen jälkeen että sushi ei todellakaan paranna oloa krapulassa :D / Samainen kostea ilta kahden ihanaisen naisen kanssa <3

Vapaa päivän fiiliksiä /  TBT. Vuosi 2011 ja iloisina uusista tatuoinneista.  / Oltiin eräs viikonloppu pöndellä ja leivottiin pikkusiskon kanssa korvapuusteja. Pullien maistelu hetkellä mummu kysyi että laitoinko sokeria taikinaan ja siinä sitten tajuttiin että nää onkin terveyspullia ilman sokeria :'D Totesinpa sen, että oikeesti tarviin sen reseptin siihen mun viereen tai varmasti unohdan leipoessa laittaa jonkin ainesosan / Herkuttelua Roberts Coffeessa. Piti lähteä pakoon kotoa ja kahvihammasta alkoi kolottamaan.

Kuvia viime lauantailta kun juhlittiin Charlotan valmistujaisia.  Ihanainen Saara taiteili mulle tuollaisen kivan letin hiuksiin. Oon ite ehkä maailman huonoin tekemään mun hiuksille mitään. Haluisin kyllä tehdä kaikkea hienoa, mutta kun en vaan osaa. Täytyy varmaan oikeasti alkaa opettelemaan. Kun muut lähti baareilemaan mä lähdin Pressaan katsomaan Mikael Gabrielia.

Pari Snapchat kuvaa vielä. En saanut noista mitenkään tehtyä mitään fiksua kollaasia, mutta kelvatkoon nyt tämän kerran näin (kun en jaksa enää tapella). Oltiin tammikuun alussa perheen kesken syömässä Helsingin vanhimmassa kiinalaisessa Pekingissä. Mä oon aina tykkännyt ihan mielettömästi kiinalaisesta ruuasta. Tulee muuten ihan kauhea nälkä kun kattelee näitä kuvia :D / Sunnuntai-illan herkuttelua. Tuo Fentimansin ruusulimu on muuten ihan parasta. Ennen ostin sitä aina Punnitse & Säästä liikkeestä, mutta nyt huomasin että niitä on tullut myyntiin myös joihinkin K-kauppoihin. Itävallassa oli tuota samaista ruusulimua isossa pullossa, oi kumpa sellaiset joskus rantautuisi myös Suomeen. / Aamiaishetki huoltsikalla. Pöndelle mentäessä lähdettiin liikkeelle jo kuudelta aamulla ja pysähdyttiin sitten syömään aamiaista ABC:lle. Oli muuten ihan hyvä aamiainen ja hintaa oli vain muistaakseni joku 7-8 euroa. / Paistettua lohta ja fetasalaattia! Ihan parasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti