perjantai 6. helmikuuta 2015

#AWESOME

 Huppari Pimpkie / Housut H&M / Laukku Michael Kors / Kengät feikki Uggit jostain monen vuoden takaa :D



Aikaisemmin tällä viikolla olin liikenteessä tämän näköisenä. Taisi olla tiistai aamu, kun tuli sellanen fiilis että haluun kokeilla noita mun vaaleita housuja, joita en oo  käyttänyt piiiitkään aikaan. Vaatekaappiani siinä hetken tutkin ja mietin mitä noiden housujen kanssa haluan laittaa, niin siinä sitten päätin että niiden kanssa sopis hyvin mun vaaleenpunanen #Awesome huppari, jota en oo käyttänyt kun ihan pari kertaa. Tuli jotenkin tosi keväinen fiilis tän asun kanssa. Kaapista kaivoin mun mun monta vuotta vanhat feikki uggit, tähän asti kun on oikeastaan menty ihan lenkkarilinjalla. Haluisin oikeesti jotkut kivat talvikengät, nilkkurit tai saappaat, mutta tuntuu etten mistään löydä mitään kivoja. Tai sitten jos löydän, niin ei tietenkään oo oikeeta kokoa. No tässä on menty jo monta vuotta lenkkarit ja villasukat yhdistelmällä ja sekin on ihan hyvin toiminut :D Täytyy muuten vielä sanoa että rakastan noita glitteristä ostettuja korviksia. Hankin ne itselleni vähän ennen joulua ja niistä on ehdottomasti tullut mun lempikorvikset. 

Mutta hei eikun hyvää perjantaita kaikille! Se olis vihdoin viikonloppu!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti