keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Haluaisin

Mulle tuli tänään fiilis, että haluaisin lähteä kaupungille vähän katselemaan keväisiä vaatteita, mutta laiskuudessani tyydyinkin vain katselemaan nettikauppojen tarjontaa. Onneksi oon sellanen ihminen joka ei yleensä netistä mitään tilaile, koska luulen että olis muuten tullut klikkailtua vähän liikaakin kaikkea hienoa ostoskoriin :D Tein pienen kollaasin kuitenkin asioista, jotka haluisin tän kevään aikana itselleni hankkia.

Spring 

Uus nahkatakki. Mä jouduin viime vuonna heittämään pois mua monta vuotta palvelleen nahkatakin, koska se oli niin huonossa kunnossa. Ostin takin muistaakseni joskus lukion alkuaikoina Seppälän lastenosastolta ja monta vuotta se mua hyvin palvelikin. Tuo edellinen takki oli väritykseltään ruskea ja nyt mietinkin että jos seuraavaksi ostais ihan perus mustan. En vaan oikein tykkäis lähteä kauppoihin metsästämään nahkatakkia, kun varmaan 90% takeista on sen mallisia etten niistä tykkää. Täytyy nyt toivoa että tapahtuis joku ihme (tuskinpa) ja löytäisin täydellisen mallin ennen kuin epätoivo iskee.

EOS huulirasva. Mun huulirasva alkaa vedellä viimeisiään ja oon jo jonkin aikaa miettinyt että haluaisin kokeilla näitä kaikkien kehumia eos huulirasvoja. Toisaalta oon tosi skeptinen kaikkien tuollasten hypetysten suhteen (esim. Maybellinen Baby Lipsien) ja mä oikeasti haluan huulirasvan joka auttaa rohtuneisiin huuliin. Tietysti joku hyvä maku olis plussaa, mutta tärkeintä on ehdottomasti tehokkuus. 

Värikäs takki. Nyt on alkanut blogeissa ja katukuvassa näkyä paljon kaikkia ihania värikkäitä takkeja. Ja koska mä tunnetusti rakastan kaikkia värikkäitä vaatteita, niin pakko mun on saada joku piristävä yksilö mun vaatekaappiin. Tällä hetkellä eniten miellyttäisi vaaleansininen tai vaaleanpunainen vähän pidemmän mallinen takki.

Adidas Originals tennarit. Oi ette tiedäkkään miten paljon mä innostuin kun pikkusisko mulle joskus tuossa sanoi että nuo klassikkokengät on tulleet taas muotiin. Mähän olin ylä-asteella ja lukiossa tuon kenkämallin innokas käyttäjä ja adidakset oli valehtelematta mun jalassa ympäri vuoden. Mä aina kulutin tennarit loppuun ja sitten kun äiti mun vastusteluista huolimatta heitti kengät roskiin, niin sitten käytiin kaupassa ostamassa uudet :D Eli sanomattakin selvää että nuo kengät mä niin aion hankkia ittelleni niin pian kuin mahdollista.

Valkoiset Converset. Toiset ns. luottokengät. Kaapista löytyy jo muutamat conssit, mutta valkoiset yksilöt multa uupuu ja ne haluaisin. 

Essie Kynsilakkoja. Oon taas pitkästä aikaa alkanut ahkerammin lakkailemaan mun kynsiä ja nyt kaipaisin vähän uudistusta mun lakkakokoelmiin. Keväiset värit; vaaleansininen, koralli, vaalea lila jne. miellyttäisi silmää eniten. Essietä oon alkanut suosimaan, koska vaikka se on vähän hintavampaa, niin myös laadukkaampaa. Huomaan usein että mulla ei töissä pysy halvat kynsilakat kovinkaan pitkään, mutta essien lakat pysyy edes muutaman päivän.

Mustat farkut. Tajusin tässä yks päivä että mulla ei ole yksiäkään ehjiä mustia farkkuja mun vaatekaapissa. Miten tää voi olla edes mahdollista, eiks mustat farkut kuuluis olla ihan sellanen vakio varuste? Mulla on ollut useat mustat Dr. Denim farkut, mutta nyt ehkä houkuttelis ostaa jotkut housut joissa olis joku kiva pieni yksityiskohta.

Sellaisia juttuja mä kovasti nyt kaipailisin. Mites onko teillä jotain must have juttuja mielessä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti