torstai 12. helmikuuta 2015

Wanhat 2009


Apua tänään pitäisi mennä katsomaan pikkusiskon vanhojentansseja. Musta tuntuu että mä oon enemmän fiiliksissä tästä päivästä kuin tuo itse tanssija :D Jotenkin itselle vaan tulee niin hyviä muistoja omista vanhoista. Ihan kauhea ajatella että siitä on jo 6 vuotta kun itse nuo kyseiset tanssit tanssahtelin. Mihin se aika oiken menee? Omista vanhoistani sen verran että mä muistan aika hyvinkin tuon kyseisen päivän. Tykkäsin tosi paljon mun vaaleansinisestä mekosta, joka tilattiin silloin ebaysta. Mekon sai sieltä huomattavasti halvemmalla ja se olikin täydellinen kun sitä sitten vähän pienennettiin ennen tansseja. Kyseinen mekko taitaa edelleenkin riippua tuolla meidän kaapissa, en vaan millään raaski siitä luopua vaikka tuskimpa sitä kukaan enää tulee missään käyttämään. Mua vähän harmitttaa ettei mulla ole tansseista oikeastaan mitään kuvia. Videopätkän tiedän löytyvän jostain tuolta mun hyllystä, pitäisiköhän sekin joskus katsoa :D

Wanhojen jatkot meillä oli silloin Suvilahdessa, Kattilahallissa yhdessä muutamien muiden Espoon koulujen kanssa. Musta se oli huippua, koska mulla oli hyviä kavereita myös muissa kouluissa ja sitten päästiin yhdessä juhlimaan tanssien jälkeen. Teemana oli pikkumusta ja mulla oli tuollainen glitterimekko, joka ärsyttävästi jätti kimalletta joka paikkaan :'D Mutta ai että oli hienot päivät, toivottavasti kaikki seuraavien vuosien tanssijat osaisi nauttia myös noista päivistä ilman liiallista stressiä.

Äh ärsyttää muuten ihan törkeesti että blogger taas huonontaa noin paljon kuvien laatua, mutta ei voi mitään :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti