perjantai 13. helmikuuta 2015

Perjantai 13.

Tänään ilmeisesti pitäisi olla se kaikista suurin epäonnen päivä. Ei sen puoleen että muutenkaan olisi kovinkaan taikauskoinen, mutta mulla on tänään ollut kyllä tosi hyvä päivä. Oon nauttinut vapaapäivästä ja oon myös fiilistellyt sitä, että nyt tosiaan tuntuu että päivät alkais pikkuhiljaa olee valoisampia. Tänään muuten myös toteutin mun uhkailut ja marssin palkkapäivän kunniaksi kampaajalle. Hiuksista lähti muutama sentti, kun päätin että kuolleet latvat saa nyt kyytiä. Sen lisäksi päätettiin kampaajan kanssa että laitetaan mun hiuksiin vaaleita raitoja ja sen myötä katosi hiuskriisit juurikasvusta. Se on jännä miten paljon pelkät raidat vaalensi mun hiuksia ja nyt oon enemmän kuin tyytyväinen. Vaikka tykkään itselläni myös tummista hiuksista, niin kuitenkin ne vaaleat on ehkä enemmän mun juttu :D
Perjantai-illan herkut: Sipsiä, dippiä ja Muumilimua :)

Mä täällä nyt vietän iltaa yksin kotosalla ja kattelen salkkareita. Ihanaa kerrankin viettää aikaa ihan rauhassa yksinään. Kohta tosin pitäisi alkaa laittaa kamoja kasaan, huomenna olis nimittäin tarkoitus lähtee kaverin luokse Savonlinnaan. Uskoisinkin että tänä vuonna tulee olemaan huippu ystävänpäivä. Mutta eipä mulla oikeestaan mitään asiaa ole, kunhan muuten vaan jotain höpöttelen :D

Eikun huippua viikonloppua kaikille! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti