torstai 5. helmikuuta 2015

Mikael Gabriel @ Pressa

Tässä olis pari (ah aina niin ihana puhelinlaatu) räpsyä  viime lauantailta. Olin tosiaan töiden jälkeen juhlistamassa ihanan kaverini valmistujaisia ja kun muut lähtivät baareilemaan Helsingin yöhön itse suuntasin isosiskon kanssa Pressaan katsomaan Mikael Gabrielin keikkaa. Haha myönnetään että jouduin siskon suhteen tekemään pientä suostuttelu-työtä (onneksi sain vähän apua pikkusiskolta) koska hän nyt ei ole mikään suomiräpin suurin ystävä. Lauantai-aamuna kuitenkin onneksi sain viestin että hän suostuu lähtemään mun mukaan, että isot kiitokset siitä siskolle ♥ En varmaan olis yksin kehdannut mennä ja mun oli ehdottomasti päästävä tonne keikalle, koska tuntuu ettei Mikael Gabriel, tai suomiräppärit ylipäätänsä, pidä kovinkaan usein Helsingissä tuollaisia k-18 keikkoja. Mikael Gabrielista sen verran että oon kyseiseen artistiin tutustunut vuonna 2011 kun olin ensimmäisen kerran Blockfesteillä. Nuo festarit ei silloin vielä ollut niin suuret kuin nykyään ja Mikael taisi olla toisen päivän ensimmäinen esiintyjä. Eihän siellä silloin ollut räppäriä katsomassa kuin ihan muutama nuori ja mulla on jäänyt niin mieleen kun raukka oli siellä vähän kipeänä ja yritti siellä räppäämisen ohella jotain lauleskellakin välillä. Ehkä sympaattisin keikka ikinä :D Siitä asti oon pikkusiskon kanssa popittanut Miksua. Haha okei tiedetään vähän ehkä teini-musaa, mutta hei mä tykkään Robinistakin ;D

2 kommenttia:

  1. Ikuisuuden saat olla kyl kiitollinen <3 noh, kohta joudutkin sit jo mun mukaan kattelee Latee <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oonki kiitollinen :) Haha tuskin maltan odottaa et nään taas Lartsan ;D

      Poista