sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Nostalgisia hittejä

Mä en tiedä onko muillakin näin, mutta ainakin mulla tulee nykyään kuunneltua musiikkia oikeastaan vain spotifysta, eikä multa oikeastaan mun soittolistoilta löydy kovinkaan monta vanhaa biisiä. Yks päivä keskustaan mennessä tuli kuunneltua kuitenkia musiikkia mitä löytyy mun koneelta ja ai että mikä järkyttävä nostalgia fiilis kun yhtäkkiä ipodista pärähti soimaan kaikkia ikivanhoja biisejä. Tuli niin jotkut ylä-aste ja lukio -ajat mieleen. Muistan että silloin tuli aika useinkin katsottua jotain musiikkikanavaa, varsinkin aina aamuisin kouluun valmistautuessa. En mä silloin niin paljon youtubestakaan kattonu mitään musiikkivideoita kun kaikki videot pyöri just noilla musakanavilla.
Ajattelin tänne nyt näin leppoisan sunnuntain kunniaksi laittaa muutaman vanhan biisin (suurin osa tosiaan niiltä mun ylä-aste ajoilta). Muistatteko te vielä näitä kappaleita?

Stone Sour - Through Glass (2006)

3 Doors Down - Here Without You (2002)  

The Black Eyed Peas - Shut Up (2003)  

September - Satellites (2005)

Jamelia - Superstar (2003)  

Hoobastank - The Reason (2003)  

 Cascada - Everytime We Touch (2005)  

Günther - Teeny Weeny String Bikini (2004)

Sugababes - Push the Button (2005)

Nuo biisit oli ainakin mulla aikoinaan kovassakin popituksessa. Tosiaan tänään muuten on maaliskuun ensimmäinen päivä! Eikö maaliskuu jo lasketa kevät-kuukaudeksi? Kyllä se kesä sieltä kohta tulee ;D  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti