tiistai 31. maaliskuuta 2015

Maaliskuun puhelinräpsyjä

 Alkukuusta tuli käytyä Coloradossa syömässä parin kaverin kanssa ja alkuun otettiin puoliksi etanat. Mä oon varmaan iskältä oppinut syömään noita herkkuja, koska muistan että se on aina kun oon pienikin ollut, niin syönyt ravintoloissa valkosipulietanoita / Musta toi vaan on niin osuvasti sanottu! Jos sitä joskus itsekin osais olla illan ilman että pitäis räpälätä sitä samperin puhelinta koko ajan / Pikkusiskon kokkaamaa tomaattipastaa. Melkein kun olis Vapianossa ollut ;) / LSD Lauantai

 Maaliskuun aikana tuli pariin otteeseen matkattua turhaan Porvooseen. Sinnehän menee täältä Helsingistä noin tunti bussilla ja tuo väli on tullut tässä opiskelujeni aikana matkattua miljoona kertaa. Mua vähän harmittaa etten oikein voi tehdä bussissa mitään hyödyllistä ilman että tulee huono olo. Oi että kun sais esimerkiksi tuon tunnin aina luettua jotain kouluhommia... / En tiedä oonko se vain minä mutta näytän tossa kuvassa mun mielestä tosi oudolta. kokeilin vähän uutta lookkia; tummat kulmat ja oranssihtava huulipuna. Ehkä se on vaan kun ei oo tottunut :D / Naistenpäivänä sain ruusuja ja suklaata :') / Tässä me tupareissa

 Fasulla herkuttelemassa; Suklaakakkua ja pätkis-kaakao. Noilla eväillä on suklaa-överit taattu! / Herkkuaamianen, eikä todellakaan tuollainen näky mitenkään jokapäiväistä :D / Siskon kanssa <3 Tuossa myös erään baari-illan look. Olin jo unohtanut ton lilan pitsitopin olemassa olon. Nyt näin keväällä vois alkaa useamminki pitämään päällä aa pitkästä aikaa laitoin myös jalkaan vaaleanpunaiset conssit / Ei uskois että mun ja noiden kahden tytsyn ikäero on aika monta vuotta :D Musta sovin ihan hyvin teinien joukkoon...

 Tapaksia ja Cavaa nauttimassa Casa Largossa. Itse tykkään juoda skumppani (ja myös viinini) puolikuivana tai makeana. Kuivat ei vaan oo mun juttu, paitsi ehkä siidereissä! / Käytiin isosiskon kanssa katsomassa Finnkinossa esitetty PMMP:n "Tässä elämä on" dokkari ja tuli vähän ikävä tuota yhtyettä. Mun mielestä ehkä yks parhaista suomalaisista bändeistä ja oli kyllä aina ihan loistava livenä. / MÄ OON NIIN FIILIKSISSÄ! Ens elokuussa suunnataan taas Tampereelle ja Blockfestiin. Ja koska mun ihana pikkusisko täyttää tänä kesänä 18 vuotta, niin luvattiin sille hankkia synttärilahjaksi kunnon panostus exclusive liput tonne festareille. Mulla ei oo ikinä ollut minkäännäköisiä vip-lippuja minnekkään ja oon aika innoissani tästä / Kipeilin viime viikolla. Eräs yö mulla oli joku 39 astetta kuumetta ja sen jälkeen melkein viikon koko ajan vähän lämpöä.

Silloin vielä kun oli kevät. Onneksi ne eilen sataneet lumet on jo sulaneet. Toisaalta eipä tuo vesisadekkaan ihan kauheesti mieltä piristä... / Tässä nyt niitä viikonlopun kasvi hankintoja. Oon aina haaveillut Yucca-palmusta ja kun sen nyt sai eurolla, niin pakkohan se oli hankkia! / Siskon miehen tekemää sushia. Mä sain herkutella nää koska kukaan muu meidän perheestä ei oikein ymmärrä sushin hienoutta / Selfie ja Ariana Grande hairstyle kokeilut :D

 Pakko loppuun laittaa vielä tää. Jansku ei oikein arvostanut kun katottiin Krissen kanssa baarista tultuamme yhtä mun Britney Spears konsertti dvd:tä :D Jäätävät analyysit ilmeisesti oli menossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti