maanantai 30. maaliskuuta 2015

5 x Weekend

Hups mun ulkona syömis -lakko ei kovinkaan hyvin lähtenyt käyntiin. Lauantai päivä vierähti mukavasti siskojen kanssa kaupungilla ja käytiinkin sitten vähän herkuttelemassa Amarillossa. Tällä kertaa kaikki kylläkin tyytyi vain alkupaloihin, jotka veikin nälän loistavasti. Mozzarellatikut on muuten jo pitkään ollut mun lemppareita ja jos jonkun ravintolan listalta niitä löytyy, niin voi olla 99% varma että mä niitä tilaan. Amarillosta siirryttiin vielä Coffee Houseen jälkkärille sekä sen jälkeen vielä hetkeksi pyörimään kamppiin, josta mukaan tarttui niin kasveja kuin hiusvärikin. 

Lauantaina vietettiin maailmanlaajuista Earth hour:ia, eli sammutettiin illalla tunniksi kaikki turhat valot. Lauantain missiona oli myös tehdä itse pitsaa, aivan pohjaa myöten. Se on jännä, vaikka kuinka tein samalla ohjeella tuon pohjan kuin meidän äiti, niin ei siitä vaan yhtä hyvää tullut :D Earth hour:in aikaan me sitten nautiskeltiin meidän pitsaa sekä viiniä kynttilän valossa. Kunnon romanttinen illallinen siis :D Oma iltani jatkui tuosta vielä juhlimaan Kallioon ja tuli ensimmäistä kertaa käytyä suositussa Kuudes Linja yökerhossa.

Sain porukoilta tuliaisiksi laivalta Guerlainin Kiss Kiss Lippliftin huulipunan pohjustukseen. Mun pikkusiskolla on tuo kyseinen tuote jo ennestään ja oonkin sitä muutamaan otteeseen lainannut. Itse oon sitä mieltä että tuon kanssa huulipuna pysyy huulissa ainakin hiukan paremmin. Hyväksi todettu siis!

Viikonloppuna tuli vihdoin laitettua rairuoho kasvamaan sekä sen lisäksi hankittua vähän vihreää meidän kotiin. Olisin ostanut töistä perjantaina ihanan keväisiä tulppaaneja, mutta en ollut varma kestääkö ne mun iltavuoron ajan ilman vedessä olemista, joten päädyinkin sitten ihanaan vaalen liilaan krysanteemiin. Sen lisäksi lauantaina Kampin K-kaupassa oli viherkasvit 1 euron, joten ruokaostosten lisäksi mukaan lähti Yucca-palmu sekä rahapuu. Yritän tässä luoda vähän jotain kevätfiilistä itselleni kun tuo tänään tullut lumisade ihan pikkuisen masentaa :D


Lauantaina tuli vähän värjäiltyä tätä mun fledaa. Heitin hyvästit mun "haluun vaan laittaa raitoja että oma väri jää luonnollisesti tänne pohjalle" hiuksille ja heitin aamulla mun aikasemmin ostaman hennon vaalenapunaisen värin päähäni.... No kuten vähän pelkäsinkin niin eipä sitä vaaleanpunaista tarttunut mun hiuksiin muuten kuin pieniä häivähdyksiä näkyy tietyssä valossa joissain kohdissa. Myöhemmin päivällä kävinkin sitten siellä kampissa ja ostin Cybershopista itselleni pinkin shokkivärin. Sitä en kuitenkaan uskaltanut ihan koko päähäni alkaa laittamaan, olis ollut ehkä vähän liian rajua mulle, mutta latvat sai nyt pinkin dippaukset :D Nuo kylläkin varmaan haalistuu aika äkkiä, mutta sainpahan nyt vähän edes jotain piristystä mun hiuksiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti