keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Keväisiä Hiushaaveita


Mua houkuttelis aivan mielettömästi repäistä ja värjätä itselleni kevät-hiukset. Oon jo hetken aikaa nimittäin ihastellut tuollasia hennon vaaleanpunaisia hiuksia ja nyt mielessä pyöriikin uskaltaako vai eikö uskalla. Oon ehkä vähän nössö tässä asiassa, vaikka tiedän että kyseessä on vaan hiukset jotka voi mahdollisen suuren katastrofin jälkeenkin vielä (ainakin jotenkuten) pelastaa. Eniten ehkä mietityttää se, että koska mun omat hiukset on tosi epätasaisen väriset (tyvessä omaa väriä, latvojen oon antanut vaan haalistua tummasta ja sen lisäksi kuukausi sitten laitettuja vaaleita raitoja) niin minkäköhän näköinen kuontalo sitä syntyykään. Ja tietysti pieni pelko että mitä jos tuleekin liian räikeät! Toisaalta oon ymmärtänyt, että tuollaset pastellisävyt haalistuu pois tosi äkkiä jos niitä ei pidä yllä. Tää tieto ehkä vaikutti mun päätökseeni ostaa itselleni tänään hiusväri. Bongasin nimittäin Sokokselta L'orealin sublime mousse hiusvärin sävyssä herkullinen mansikanvaalea ja se lähtikin kassan kautta mun mukana kotiin. Katotaan jos ensi viikolla uskaltaudun hiuksiani värjäilemään.    

Mielipiteitä tuollaisista vaaleanpunaisista hiuksista? Tai että kannattaako mun edes kokeilla? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti