tiistai 17. maaliskuuta 2015

Ravintola Teatterin Salaattibaari


Nää kaikki aurinkoiset päivät ja valoisuus tekee jotenkin mielen niin paljon iloisemmaksi. Nyt voi jo sanoa että vihdoin on kevät saapunut. Jos joku uskaltaakin vihjailla jostain takatalvesta niin suutun! 
Tänään lähdettiin siskojen kanssa aika extemporee kaupungille syömään. Mä oon jo pitkään puhunut että haluaisin käydä kokeilemassa Ravintola Teatterin kehuttua salaattibaaria, joten sinne siis suunnattiin. Tosiaan mun ensimmäinen kerta kyseisessä paikassa ja kyllähän se salaatti oli hyvää. 
En kylläkään osaa sanoa oliko se nyt esimerkiksi parempaa kuin vaikkapa Factoryn tai Johdon salaatti, musta kaikissa on nimittäin ollut tosi hyvät salaatit. Tänään otin mun täytteiksi mangokanan ja fetan sekä curry-ananas kastikkeen, ja vaikka siskot vähän ensin kritisoikin mun kastike valintaa, niin musta se sopi ihan hyvin tuohon mun salaattiin.
Salaatin lisäksi tietysti vähän viiniä, koska salaatti ja pieni määrä viiniä oli yhteensä 13 euroa. Ei paha!

Mä en tiedä muuten oonko ihan masokisti, mutta aloin nyt työstämään mun opinnäytetyötä ja tavoitteena olis saada se toukokuun loppuun mennessä valmiiksi. Tän kerron nyt siis siksi, että koska mulla on ihan sairaasti työtä tässä, niin voi olla että en tänne kirjottele tässä kevään aikana niin usein. 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti