perjantai 13. maaliskuuta 2015

Taas perjantai 13.

Näitä epäonnen päiviä taitaakin olla tänä vuonna huikeat 3 kappaletta. Kai se ihan normaalia on, että aina joku vuosi näin on, mutta silti se tuntuu aika hurjalta. Varmaan aika kauheaa niille jotka oikeesti on taikauskoisia... Vai onkohan nykypäivänä enää sellaisia ihmisiä jotka oikeesti edes on? Paha sanoa, en oikeesti tiedä. Ehkä jossain? Oon yrittänyt tänään vähän saada aloitettua mun oppari-urakkaa ja kohta pitäisi lähteä taas töihin. Ihanan keväinen ilma tänäänkin tuolla ulkona, mutta kuitenkin vielä vähän liian kylmä. Odottelen nimittäin sellaisia ilmoja että voisin mennä vaikkapa kouluhommia tekemään parvekkeelle. En ihan vielä taida tarjeta.

Viime viikonloppuna juhlittiin muuten mun ihanien kavereiden tupareita. Ja vaikka kuinka sanoin itselleni että otan paljon kuvia ja kamera oli lähes kokoajan jossain lähellä, niin niitä kuvia oli kertynyt n. 10 kappaletta. Mikä siinä on että nykyään on niin vaikea ottaa kameralla kuvia. Puhelimella tulee näpsittyä kaikkia hienoja selfieitä, mutta kaipaisin myös jotain vähän laadukkaampia, esim. ryhmäkuvia. Ehkä se on tätä nykyaikaa. 


 Hyvä jengi koossa! Kerrankin mulla oli selfietikku mukana ja saatiin koko porukka samaan kuvaan / Mitäs me retut :D Kuulen aina silloin tällöin että näytän hetkittäin joltain eläimeltä. Tässä taas hyvä esimerkki siitä :'D
 
 
 Tiedättekö ne petolliset boolit joissa on yli puolet viinaa, mutta silti ne jostain syystä maistuu ihan mehulta. Tässä olis teille yks sellanen :'D Onneksi join vaan pari lasillista...
 

Mun vatsalihas haaste ei muuten lähtenyt käyntiin ihan niinkuin ajattelin. Yritin eilen tehdä haasteen ensimmäistä osaa ja tajusin ettei mun kunnolla kovinkaan hyvin kykene siihen. Tietysti voisin vähän soveltaa ja tehdä vähän helpomman kautta, kun en nyt haluis sitä ihan hylätäkkään. Nyt ehkä vasta oikeesti tajusin kuinka rapakunnossa oon. Ens viikolla käyn kyllä mun liikuntaseteleilläni ostamassa itselleni salikortin!

Hyvää viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Jotenki nautin eniten tästä viimesestä kuvasta :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viimeinen kuva on hieno :D Uudet kaverukset siinä :p

      Poista