tiistai 3. maaliskuuta 2015

Helmikuun suosikit

Mä jotenkin toivoin että maaliskuun mukana olis tullu keväiset säät, mutta sen mukana tulikin näköjään harmaus ja sade. Tälläkin hetkellä tuolla ulkona satelee jotain epämääräistä räntää/lunta, ei kiva. Tää säätila ei yhtään tuo hyvää fiilistä, varsinkin kun viime yö oli ehkä huonosti nukutuin yö hetkeen. Yritin mennä jo puolenyön aikaan nukkumaan, mutta unta sain vasta kahden aikaan... ja sitten heräsin neljältä enkä saanut pariin tuntiin unta! Mutta jos nyt siirryttäisiin niihin viime kuun suosikkeihin.

Lipton Temptation Fruits, Strawberry & Rasberry -Tee
Vaikea uskoa että vielä muutama vuosi sitten mä en tykännyt teestä yhtään, ja muistan että aina kun yritin teetä juoda niin mun mielestä kaikki mitä yritin maistui vain vedeltä. Jossain vaiheessa aloin kuitenkin juoda mustaherukkateetä maidon kera ja siitä sitten pikkuhiljaa siirryttiin siihen että kaikki lisukkeet jäi. Jos jossain kahvilassa teetä tilaan (tätä ei tosiaan tapahdu usein) niin saatan siihen lisätä hunajaa tai sitruunaa jos tarjolla on, mutta kotosalla en oikeastaan kaipaa mitään lisukkeita. Ostin tätä Liptonin kyseistä teetä ensimmäisen kerran viime syksynä ja tykästyin sen ihanan marjaisaan makuun kovasti.  Helmikuussa join kahvin sijasta huomattavasti enemmän teetä, jotenkin se tuntui, varsinkin iltaisin, rentouttavammalta vaihtoehdolta. 

Fifty Shades of Grey Soundtrack
Kuten jo aikaisemmin kerroinkin niin musta tuo Fifty Shades of Grey leffa oli ihan hyvä, mutta kuulkaas sen sanon että elokuvan soundtrack on aivan loistava. Mä en oikeastaan íkinä kiinnitä huomiota leffoissa musiikkiin (Okei paitsi jossain tanssileffoissa) mutta tän leffan aikana kommentoin jopa siskolle leffateatterissa että wau onpas tässä hyvää musiikkia.


Varsinkin tuo Beyoncen Crazy in love biisin uus versio on vienyt mun sydämen! Ah rakkautta! Aluksi harmittelin kun Beyoncen versiota ei pysty spotifyssa kuuntelemaan, mutta on tuo Sofiankin versio ihan loistava. Laitetaan tästä nyt vielä pari muutakin mun lempparia.

Laura Welsh - Undiscovered
Skylar Grey - I Know You
The Weeknd - Earned It

(Haha oikeesti olisin voinu lähes kaikki noi soundtrackin biisit laittaa tähän :D)


Body Shopin Vitamin E Aqua Boost Sorbet
Ostin viime vuoden puolella risteilyltä Body Shopin E-vitamiini kasvosorbetin. Mulla oli silloin tarve uudelle naamarasvalle ja ihastelin Tax Freessä tän sorbetin ihanan erilaista koostumusta. Siinä mielenkiinto kasvoi sen verran että kiikutin kyseisen tuotteen lopulta kassalle. Helmikuun aikana tuo mun lähes päivittäin käytössä ollut rasva kuitenkin loppui, mutta onneksi pikkusisko tulee tänään laivalta ja tiedän että saan uuden purnukan. Kyseistä tuotetta saa siis myös myymälöistäkin mutta laivalla se on muutaman euron havempi. Mä oon tosi huono arvostelemaan mitään tuotteita, mutta tää tuote on nimensä mukaan koostumukseltaan sellainen sorbettimainen, hieman geelimäinen. Eniten tykkään tuotteessa siitä että se tuntuu viileältä naamalle levittäessä. Body Shopin omilla sivuilla kerrotaan tuotteesta näin:

"Tuote sisältää: 

  • Vehnänalkioöljyä, joka on yksi luonnon parhaimmista E-vitamiinin lähteistä. E-vitamiini on yksi tehokkaimmista antioksidanteista; se auttaa suojaamaan ihoa ympäristön haittavaikutuksilta, kuten auringolta, ilmansaasteilta ja tupakansavulta. E-vitamiini on myös tehokas kosteuttaja, joka parantaa ihon kuntoa ja ehkäisee ihon ennenaikaista vanhenemista.
  • Reilun yhteisökaupan kautta ghanalaiselta naisyhdistykseltä Tungteiya Shea Butter Associationilta tuotettua voipuunvoita, joka hoitaa ja suojaa ihoa. Voipuunvoi on mahtava luonnollinen kosteuttaja, jota ghanalaiset naiset ovat jo vuosisatoja käyttäneet suojatakseen ihonsa Saharan tuulilta. Kaupankäyntimme työllistää noin 400 naista Pohjois-Ghanassa.
  • Reilun yhteisökaupan kautta Guastatoyan alueelta keskisestä Guatemalasta luomutuotettua aloe vera geeliä. Aloegeeli on tunnettu rauhoittavista ja kosteuttavista ominaisuuksistaan, joten se on täydellistä herkälle iholle. Kaupankäyntimme antaa aloen viljelijöille elannon maassa, jossa puolet kansasta ansaitsee vähemmän kuin dollarin päivässä (YK:n virallinen köyhyystaso), ja mahdollistaa paikallisten lasten koulunkäynnin.
  • Jokainen Aqua Boost Sorbet -purkki sisältää 2 miljoonaa kosteuttavaa mikrohiukkasta; mikroskooppiset kosteushiukkaset toimivat pienen pieninä varastoina sitoen ihoon satoja kertoja oman painonsa verran vettä.
  • Mentolia, joka antaa iholle virkistävän viileän tunteen."

Jotenkin mulla on vahva fiilis että tää tuota tulee pysyy mun hyllyssä vielä pitkään!

 

Sanni - 2080-luvulla
Yritin miettiä näihin mun suosikkeihin sellasia kongreettisia juttuja, mutta en vaan voi sille mitään että suurin osa mun suosikeista tuppaa olemaan jotain musiikkia. Mutta haittaako tuo, koska musiikki ainakin mulle on sellainen juttu jota ilman en kyllä pärjäis tässä elämässä. Yks helmikuun kuunnelluimmista biiseistä on ehdottomasti tää Sannin uus 2080-luvulla kappale. Rakastan tätä! Sanni on muuten yks artisti, jota oon alkanut fiilistelemään vasta tässä tän vuoden puolella. Oon aina ollut sitä mieltä että tuolla tytöllä on ihan mahtava ääni, enkä oikeestaan tiedä miks oon nyt vasta  alkanut Sannin biisejä kuuntelemaan

 Guess Seductive tuoksu
Mun helmikuun käytetyin hajuvesi lienee tämä Guessin Seductive tuoksu. Sain joskus aikoinaan kyseistä tuoksua Cosmopolitanin tilaajalahjana sellaisen pienen purnukan ja sen loputtua pyysin tuoksua siskolta joululahjaksi. Tykkään tästä Guessin tuoksusta koska musta se on sellainen että se sopii tosi hyvin just arkeen. Oon ehkä maailman huonoin ihminen kuvailemaan tuoksuja ja jos joku kysyis multa miltä tää tuoksuu, niin en osain kyllä kuvailla mitenkään fiksusta. Mä siis taas huijasinkin ja kävin fragrantican sivuilla katsomassa, mitä kyseisestä tuoksusta sanotaan. Siellä tuoksun ominaisuuksiksi sanottiinkin sitten nämä: white floral, vanilla, woody, fruity, sweet.

Sellaset oli helmikuun suosikit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti