torstai 5. maaliskuuta 2015

Tbt Vuosi 2008

Etsiessäni kuvia mun vanhojen tansseista löysin sattumalta yhden levyn, mihin olin polttanut kuvia vuosilta 2008 ja 2009, eli siis kuvia mun lukio-ajoilta. Mulle herää suurimmaksi osaksi vain hyviä muistoja noilta vuosilta ja lukiossa mä tutustuinkin mun tän hetken parhaimpiin kavereihin. Ajattelin tulla toteuttamaan Throwback Thursdayn täällä ja muistella vähän noita "vanhoja hyviä aikoja" :D

80's teemabileiden look :D / Pertti-Sieni

♥  Rakastin värikkäitä housuja! Mun vaatekaapista löytyi niin punaiset, sähkönsiniset, keltaiset kuin vaaleanpunaisetkin farkut. Keltaiset hankin Itiksestä kun siellä oli vielä Exotic niminen liike (muistaako kukaan?) ja ne oli kyllä mun lempparit.

♥ Opiskelusta sen verran että oli aika hysteerisiä tunteja. Muistaakseni lukion toisella, toisessa ryhmässä olleet Charlotta ja Sofia alkoi käymään tunteja meidän ryhmän mukana ja voitte vaan kuvitella mitä siitä sitte tuli. Mieleen jäänyt erityisesti hysteeriset mantsan ja psykan tunnit, sekä se että monilla tunneilla opiskelua enemmän kiinnosti kuvittaa hienoilla taideteoksilla meidän kalentereita.

Halloweenia juhlittiin räppiteemalla. Nää molemmat kuvat on kyllä sellasia että nauraen vaan katon että mitäköhän näissä oikein tapahtuu :'D

Hengailtiin tosi usein koulun jälkeen Lippulaivan mäkissä ja siellä saattoi tulla istuttua montakin tuntia. Mä tilasin silloin aina tuplajuusto-aterian plussana ja sen verran usein siellä käytiin että jossain vaiheessa siellä yks myyjä olikin että ei mun tarvii enää kertoo mitä haluun :D

 ♥ Kesällä 2008 olin vain kerran Lintsillä ja se oli hieno kerta. Tiedättekö miks? Koska silloin jäätiin vuoristoradassa jumiin yhteen mäkeen! :D Haha mä en edes tiedä miks mä joskus aina toivoin että tää tapahtuis, mutta onpahan nyt kerran sekin koettu.

Arvatkaa mikä leikki kyseessä :'D Onks Allah anna kameli tuttu juttu?

 ♥ Kesällä olin myös kahdella rippikoululla isosena.

 ♥ Sain eräältä sukulaiselta elämänohjeita: "Hanki sitte ittelles mies joka ei oo ihan persaukinen, silleen et sillä on rahaa ..... mut siis eihän se että sillä on rahaa oo tärkeintä, vaan tärkeintä on se että se ei oo mikään tollo, siis tietsä silleen että sä tykkäät siitä .... niin ja älä sit hanki sellasta miestä joka läträä viinan kanssa ...... no ehkä vähän saa läträtä, mut ei paljon .... niin ja sit tärkeintä on että sillä miehellä on paljon metsää, joo kyllä pitää olla paljon metsää." :'D

Tilannekuva parhaimmillaan. Minä, agressiivinen banaanipresidentti, laulan ylä-asteen musiikki tuntien klassikkoa; Signor Abbattea (jos ette tiedä kyseistä hienoa kappaletta, kuunnelkaa toki tästä).

Vapun vietossa Laran rantsussa

♥ Ilotulituksen SM-kisoja sekä Taiteiden yötä vietettiin perjantaina. Pari vuotta myöhemmin molemmat siirrettiin torstaille, ajatuksena varmaan se, että ei anneta nuorisolle syytä lähteä perjantai-iltana aiheuttamaan pahennusta kaupungille.

 ♥ Lukiossa tuli paljon kuunneltua ruotsalais räppäri Byziä. Onko tuttu mies teille? Suurin miehen hitti lienee Do you wanna fuck? 

Karlan 17-vuotis synttärit. Tykkäättekö mun gootti-tyylistä? 

♥  Vuonna 2008 harrastin vielä partiota, joka totisesti on hyvä harrastus. Ylläoleva kuva Salapoliisi- ja kaupunkituntemuskilpailu Hiipivästä Haamusta, jossa meillä oli teemana olla räppäreitä. Huomatkaa kuvassa muuten melkein kaikilla nuo tälläkin hetkellä muodissa olevat Adidas superstarsit.

 ♥ Olin 16-vuotias ja kävin tietysti hankkimassa ittelleni napakorun, koska enää ei tarvittu vanhempien lupaa. Muistan että alkuun vanhemmat oli vastaan, mutta kun sanoin ennen sen ottamista että käyn sen nyt ottamassa, niin eipä ne siihen sitten mitään enää sanonut.

Sellasia muisteluja vuodelta 2008. Mulla olis vielä hyvä kasa kuvia vuodelta 2009 joten katotaan jos ens viikolla muisteltais vähän seuraavaa vuotta ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti