sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

17032015


Muutama kuva mun pukeutumisesta lähes viikon takaa, kun ulkona tarkeni vielä olla ilman että jäätyi pystyyn. Toivon tosissani että ens viikolla vähän taas lämpenis, sillä tänään ja eilen oon vaan paellut tuolla ulkona jäätävän tuulen vuoksi. Toisaalta tää taitaa olla nyt sellanen perus maaliskuinen sää. Nuo Niken air maxit on ollut mulla muuten aika ahkerassa käytössä ja ne on aivan ihanan väriset. Kunnon kevätvibat tulee! Tää viikko on ollut kyllä täynnä ties minkälaista ohjelmaa ja oon nyt aivan poikki. Oikeastaan heräilin tässä hetki sitten päikkäreiltä ja kohta ajattelin mennä saunaan ennen illan tähdet tähdet -jaksoa. Ja hei sali korttikin tuli vihdoin tällä viikolla hankittua. Käytiin tänään siskon kanssa päivällä salilla ja mulla on nyt jo jalat vähän kipeinä.

Mutta eikun oikein leppoisaa sunnuntai-illan jatkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti