keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

It's a really really really reaylly good day


Tiedättekö sen fiiliksen, kun tuntuu että on hyvä päivä, eikä mikään voi mennä pieleen? Mulla on tänään todellakin sellanen fiilis, ollut siitä asti kun aamulla nousin ylös. En tiedä johtuuko se siitä, että eilen menin väsyneenä jo yhdeksän jälkeen nukkumaan ja nukuin pitkästä aikaa kunnon yöunet. Jos johtuu, voisin alkaa useamminki harrastamaan aikaisin nukkumaan menemistä :D Tietysti kello on nyt vasta sen verran että tässä on päivää vielä paljon edessä, mutta en mä usko että mun fiilistä kovin helposti saa mikään laskemaan. Tätä väittämää tukee myös se, että mä tänään aamulla taas matkustin turhaan pitkän matkan kouluun, ihan vaan huomatakseni että ainut tunti oli ilmeisesti peruttu (normaalisti olisin ollut ärsyyntynyt tästä, ja no okei nytkin vähän harmittaa että meni turhaan rahaa bussimatkoihin).
Erityisen iloiseksi mut tänään kuitenkin on tehnyt se että päätin kotiin tullessa käydä keskustan kautta, koska halusin käydä ostamassa Glitteristä yhdet korvikset. Mua ärsytti parisen viikkoa sitten hyvinkin paljon kun hävitin erään kostean illan päätteeksi toisen mun lempparikorviksista, joten päätin että käyn ostamassa uudet samalaiset. No Glitterissä olikin sitten "osta 3 maksa 2" -tarjous, joten nyt mä omistan yhden parin sijaan kolmet ihanuudet.


Siinä ne on, kolmessa eri värissä. Nuo vaaleat on samanlaiset kuin ne joista toisen onnistuin hävittämään. Sen lisäksi halusin ostaa mustat sekä jotkut värikkäät, joten mukaan tarttui nuo turkoosin väriset.
Illemmalla olis tarkotus vielä käydä äitin kanssa Sokoksella, koska siellähän on tällä viikolla Kutsu Kauneuteen meiningit, ja ajattelin sieltä itselleni metsästää ainakin uuden meikkivoiteen ja vartalorasvan. On vähän sellanen fiilis, että tänään tilille tullut opintotuki myös katoaa sieltä yhtä nopeasti kuin se tulikin  :D

Mutta joo ehkä alan nyt paahtamaan kouluhommia (ja samalla popitan tuota Carly Rae Jepsenin uutta biisiä, joka jotenkin on niin iloinen kipale että sopii hyvin tähän päivään). Toivottavasti teillä on yhtä hyvä päivä kuin mullakin!

2 kommenttia:

  1. Ihania korviksia!! :) Varsinkin nuo valkoiset, tahdon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikös ookkin? Noista on tullut ehdottomasti mun lempparikorvikset! :) Eikun kipin kapin vaan hankkimaan, voin lämpimästi suositella ;)

      Poista