maanantai 9. maaliskuuta 2015

Uutta kosmetiikkaa meikkipussiin

Kuten viime viikolla huutelin, niin mä tosiaan kävin piipahtamassa Sokoksen Kutsu Kauneuteen tapahtumassa ja mukaan tarttui muutama uusi tuote. Ajattelinkin että voisin teille vähän esitellä mun ostoksia.


Elikkäs tässä pienet ostokset. Mukaan tarttui:

Dove Intensive nourishing lotion. Tää oli pakko hankkia, koska mun Nivean vartalorasva alkaa vedellä viimeisiään. Mulla on varsinkin näin talvisin tosi kuiva iho ja yritän muistaa itseäni rasvailla parhaani mukaan. Kuulin muuten tuossa hetki sitten että kuumat suihkut kuulemma pahentaa ihon kuivuutta tosi paljon ja se on kyllä aika paha juttu ihmiselle joka rakastaa ottaa kuumia pitkiä suihkuja :D Mutta tosiaan lisää rasvaa oli siis saatava. Tietysti multa löytyy myös VS:n rasva, mutta jotenkin tykkään arkikäytössä enemmän näistä perusrasvoista.

Rimmel poskipuna (010 Santa Rose). Oon jo monta vuotta käyttänyt Rimmelin poskipunia ja ne todettu edullisiksi ja hyvin toimiviksi. Tällä hetkellä mun meikkipussista löytyy myös toinen kyseisen merkin poskipuna, joka on hyvinkin paljon punaisempi yksilö. Halusinkin sen seuraksi jonkin vähän neutraalimman punan.


Lumene Rasberry Shine Lipstick huulipunat sävyissä 102 Glow Hehku sekä105 Wispy Harso. Tuo ensimmäinen, punaisempi yksilö, on ollut jo kovassa käytössä. Haluaisin opetella käyttämään enemmän huulipunia ja näissä Lumenen punissa on musta kivaa se että ne tuo lisäksi myös vähän kiiltoa huulille. Tuota toista sävyä en oikeestaan oo vielä kerennyt testaamaan sen kummemmin, mutta mua jotenkin houkutteli tosi paljon ostaa vähän oranssimpi sävy. En oikeesti edes tiedä että sopiiko sellainen mulle :D

Lumene Nude Perfection kevytmeikkivoide. Tätä meikkivoidetta on mun mielestä hirveesti hehkutettu nyt kaikkialla. Tää on siis yksi Lumenen uutuuksista ja koska tää oli sokoksessa viime viikolla vähän alennuksessa, niin päätin sitten ostaa sen. Mun pikkusiskolla oli tätä meikkivoidetta ennen mua ja kokeilinkin häneltä sitä kerran ennen kuin ostin oman. Tavallaan tiesin siis ennakkoon mitä oon ostamassa. Tää meikkivoide on musta ihanan kevyt, mutta samalla kuitenkin sopivasti peittävä. Musta tuntuu että monet on vähän kammoksunut sitä että meikkivoide on tosi nestemäinen, mutta ainakaan mua se ei oo haitannut sitten yhtään.

Sellaisia uutukaisia saapui siis mun meikkipussiini viime viikolla. Onko teillä kokemuksia näistä tuotteista? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti