keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Hello September


Ja niin se syyskuu saapui! Meikäläinen palasi tänään taas koulun penkille ja vaikka mulla koulua onkin vain pari tuntia viikossa, niin silti tuntui että heti jotenkin sai jonkinlaista puhtia arkeen. Mulla on nyt vihdoin sellanen olokin että voisin tosissani alkaa tekemään mun opinnäytetyötä, että sitä joskus valmistuisi. Syksy on mulle pitkään ollut sellainen vuodenaika josta en oo niin innostunut, mutta nyt näin vanhemmiten oon alkanut ymmärtää miten tunnelmallinen aika se onkaan. Syksyinen fiilis on oikeesti aika jees. Tietysti sitten kun aletaan lähenemään sitä lokakuun loppua ja marraskuuta sekä räntäsateita, niin tuskin enää oonkaan niin innoissani syksystä.

Tässä muutama kuva viime sunnuntailta kun oltiin juhlistamassa mummun ja pappan 55-vuotis hääpäivää! Kyseessä oli ihan vaan päivällinen lähimpien sukulaisten kanssa, eikä mitkään suuret kemut. Sen takia päälle valikoitui aika basic vaatteet ilman mitään turhaa hienostelua. Vähän tietysti juhlavuutta asuun toin helmikaulakorulla sekä noilla mun ihanilla kiilakorko sandaaleilla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti