torstai 10. syyskuuta 2015

Suosikkeja

Tässä vähän listausta viime aikojen, tai melkeinpä vois sanoa että että kesän, suosikeista!




Roope Salminen & koirat - Madafakin darra
Kesän ehdottomasti soitetuin biisi. En usko että kukaan on voinut välttyä tältä biisiltä, ja tiedän että tää biisi niin jakaa mielipiteitä :D Muistan vielä niin elävästi kun tää biisi ilmestyi kesäkuussa ja me pikkusiskon kanssa oikeesti kuunneltiin tätä repeatilla. Mites onko tää biisi teille HELL YEAH vai ehdoton NO NO? 


Keikkakesä 2015'
Sori noista pienistä huonolaatuisista videopätkistä. Halusin vaan muutamat pienet pätkät jakaa muutamasta keikasta koska tänä(kin) kesänä tuli käytyä tosi monilla hyvillä keikoilla. Eniten mieleen jäi ehdottomasti 0,81 Directionin keikka Olympiastadionilla, Sannin keikka Kaivohuoneella, Mikael Gabrielin sekä Roope Salminen & Koirat yhtyeen vedot Tunnelbana klubilla sekä Jari Sillanpään 50v. synttärikonsertti Stadionilla.


Kiko Kiss Balm Tutti Frutti
Ostin pari vuotta sitten Barcelonasta ihan randomisti Kikon mansikan sävyisen huulivoiteen koska se oli edullinen ja vaikutti mielenkiintoiselta. Nyt kesällä sisko lähti miehensä kanssa kesälomareissulle Barcelonaan ja pakkohan mun oli pyytää että he toisivat mulle samanlaisen tuliaiseksi. Kyseistä mansikan sävyistä ei liikkeestä löytynyt, mutta sen sijaan sain sävyn Tutti Frutti, eikä tämäkään huono oo. Tykkään aivan älyttömästi tästä Italialaisen merkin lip balmista koska se kosteuttaa ja samalla tuo vähän väriä huulille. Mun se edellinen mansikan makuinen jätti huulet melko punaiseksi, mutta tää uudempi on nyt vähän hillitympi. Vähän harmittaa kun en tajunnyt pyytää tuomaan näitä mulle enemmänkin. 


YSL Shocking Ripsiväri
Kesällä hankin taas pitkästä aikaa hankin YSL:n Shocking ripsarin ja totesin että tää on edelleenkin mun suosikki. Oon kokeillu monia ripsareita mutta pari vuotta sitten kun hankin ensimmäisen kerran tätä laivalta rakastuin heti. Ja nyt puhun juurikin tästä Shocking yksilöstä, koska oon muitakin YSL:n ripsareita kokeillu, mutta ne ei ollut niin paljon mun makuun.


Bluebiit PowerCard Vara-akku
En ihan rehellisesti tiedä miten oon pystynyt ennen elämään ilman tätä! Niin hyödyllinen kapistus, joka jokaisella älypuhelimen omistajalla pitäisi olla. Vekottimen kun lataa täyteen niin saa puhelimen akun kerran täysin ladattua täyteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti