tiistai 22. syyskuuta 2015

Justin Bieber Kakku


Mun pieni siskoni täytti kesällä 18 vuotta ja katsokaa miten makeen kakun mä järkkäsin sille! :D Jansku oli jo joskus kauan sitten sanonut että hän haluaa Justin Bieber kakun, joten vähän ennen synttäreitä aloin sitten selvittelemään mistä mä sellasen järkkäisin. Itse en ainakaan osais mitään täytekakkua kummempaa valmistaa ja päässä oli mielikuva että konditoriot vois ottaa aika ison hinnan sellasesta kakusta. Pieni googlettelu sitten auttoi, kun netistä tuntui löytyvän useampiakin yrityksiä jotka tulostavat omasta kuvasta kakkukuvan. Etsin netistä haluamani Bieberin pärstän ja laitoin erääseen yritykseen tilausta. Ei mennyt kuin pari päivää ja kakkukuva saapui mulle postissa. Kuinka kätevää oikeesti! Musta se on tosi makeeta että tollasia saa tehtyä ja tohonhan olisi voinut tilata myö vaikka jonkun oman valokuvan. Mulla oli ainoastaan pieni ongelma etten saanut tota kuvaa pehmittymään tohon kakun päälle, vaikka käytin sokerimassaa ja muutenkin seurasin ohjeita. Mutta se taitaa johtua ihan vaan siitä että oon oikeesti aika huono kaikkien leipomisjuttujen kanssa. Jos jollain jotain vinkkiä miten tollasen kakkukuvan saa nätisti sulautumaan tuohon kakun päälle, niin kertokaa ihmeessä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti