maanantai 21. syyskuuta 2015

NEW HAIR

 

Istuin kampaajan tuoliin, vähän ehkä peloissani sanoin että nyt tosissaan leikataan tätä lettiä ja hyvin äkkiä lähti se 20 senttiä hiuksista. Siinä ne nyt on, mun uudet lyhyet hiukset! Tai no ei ne varmastikkaan kaikkien mielestä lyhyet ole, mutta omalla mittakaavalla kyllä. Ja ai että oon tyytyväinen, onhan nää nyt ehdottomasti freessimmät kun pääsin eroon mun kuolleista ja kuivista, aina takussa olevista latvoista. Tietysti vähän on vaatinut taas totuttelua ja jälleen kerran muistin kuinka huono mä oon laittamaan hiuksia. Pitkät hiukset yleensä vain annoin olla tai heitin ponnarille, mutta nää oikeesti vaatis ehkä enemmäkin laittamista. Ehkä mun pitää alkaa youtubesta kattomaan jotain hiustutoriaaleja ja yrittää opetella itsekin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti