torstai 29. lokakuuta 2015

#TBT The Blog Awards Finland 2015

Toi oikeanpuoleinen kuva on vaan jotenkin niin hauska. Noi jäbät, jotka sattumalta tonne taustalle joutui, on ihan kuin jostain mainoksesta :'D 



Ohhoh huomasin luonnoksia selatessani että olin kokonaan unohtanut julkaista mun The Blog Awards Finland 2015 postauksen. No tehdäänpä nyt pieni takaisinheitto lokakuun alkuun ja julkaistaan tämä nyt. Kameraa mulla ei yllättäen ollut mukana, joten kaikki kuvat on kännykällä räpsittyjä. Tuo perjantai-ilta oli muuten ensimmäinen kerta kun olin tuollaisessa kunnon Gaalassa ja ihan hauskaahan siellä oli. Seurana mulla oli kukas muukaan kun ihana pikkusisko. Mä en oikeastaan omista mitään kauhean juhlallisia vaatteita joten suuntasinkin isosiskon vaatekaapille ja lainasin sieltä tuon sinisen Korsin mekon. Pikkusiskon mielestä näytin vähän tätimäiseltä, mutta eipä tässä nyt mitään teinejä ollakaan ;D Näin kuukautta myöhemmin mieleen tuosta illasta jäi hyvä mutta vähän erikoinen tarjoilu, shampanja johon oli lisätty mustaherukkakaviaari (tästä ihan tosissani innostuin, mistäköhän tuota kaviaaria saisi hommattua?), näyttävä ilotulitus sekä se miten ammattitaitoinen mediapersoona Maria Veitola onkaan.

Sellainen Throwback torstai tällä kertaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti