maanantai 12. lokakuuta 2015

Ihanan aurinkoista maanantaita. Viikko meni taas ihan hujauksessa ja varsinkin viikonloppu oli taas täynnä ohjelmaa. Perjantaina käytiin nimittäin siskojen kanssa fiilistelemässä ELA-Show:ta, lauantaina yritettiin monen muun tuhannen ihmisen kanssa kuunnella lintsillä Valokarnevaaleissa Antti Tuiskua ja sunnuntai kului kirppistelemällä Brunossa. En ihan oikeasti tiedä miten onnistun aina järjestämään itselleni niin paljon ohjelmaa viikonlopuiksi :D


Viime viikolla käytiin myös kamujen kanssa syömässä kympin safkat Woolshed Bar & Kitchenissä.  Kyllä nyt on TAAS Cityn Syö10 viikot, miten musta tuntuukin että sellainen on nykyään jotenkin tosi usein :D Tosta annoksesta sen verran että oli muuten sairaan hyvä pihvi ja sen kaverina kun oli vielä lasillinen punaviiniä. Kelpais tuo annos mulle tälläkin hetkellä. Mutta nyt näin uuden viikon alun kunniaksi muutama tän hetken kuunneltuja biisejä :)


 
Robin feat. Sanni - Miten Eskimot Suutelee
Tää on viime perjantaista asti soinut melkeinpä repeatilla mun kuulokkeista, koska hei onhan tää nyt aika suloinen kipale :D


 
Pitbull feat. Mohombi & Wisin - Baddest Girl in Town


 
Janet Jackson feat. Missy Elliot - BURNITUP!


 
Gasellit feat. Kasmir -  Vainoharhainen


 
Carly Rae Jepsen - Let's Get lost
Tästä biisistä tulee aika hauskat kasarivibat. Oon jo hetken aikaa fiilistellyt tätä Carlyn uusinta albumia. 


Antti Tuisku feat. Jenni Vartiainen - Kahdestaan
Vain elämää ohjelman myötä oon taas pitkästä aikaa kuunnellut Antti Tuiskua (edelleenkin oon sitä mieltä että eka levy on erittäin kova!) ja tää biisi on vaan niin ihana! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti