maanantai 5. lokakuuta 2015

4 x Arkijuttuja

Kaivoin viime kuussa laatikosta esille mun ihanat tuikkukupit. Ostin noi viime syksynä kun asustelin Tampereella ja ai että tykkään noista aivan mielettömän paljon (jos ei vielä oo tullut selväksi). Musta on nyt taas iltojen pimentyessä tullut ihan himo kynttilöiden polttaja, ja mietinkin tuossa juuri että pitäis varmaan joku päivä suunnata Ikeaan ostamaan uusia tuoksukynttilöitä!
 
Seurailen Snapchatissa Niko Saarista ja yks päivä hänellä oli MyStoryssaan resepti aivan mahdottoman hyvän kuuloiseen kanakeittoon, joten päätin sitten itsekin että pakkohan tuota on kokeilla. Ja siis keittohan oli aivan huippuhyvää ja helppo valmistaa! Muutenkin oon aina tykännyt tosi paljon keitoista, varsinkin joku perus kalakeitto ja lihakeitto on vaan niin hyvää. 

Viime viikolla telkkarista tuli Coyote Ugly ja pakkohan mun oli se nostalgian vuoksi katsoa. Muistan että mun isosiskolla oli joskus tuo leffa VHS:nä ja se oikeesti oli yks mun lempparileffoista :D Piti tuon leffan katsomisen jälkeen heti mennä lisäämään mun spotifyn listalle LeAnn Rimesin Can't Fight the Moonlight sekä The Right Kind of Wrong biisit. Leffa-eväänä mulla oli kuumaa kaakaota kera kermavaahdon ja kaupan tuulihattuja. Voitte varmaan uskoa että oli pieni makeaöveri noiden jälkeen xD

Siinä vähän meikäläisen viimeisia hankintoja. Tilailin CDON:sta itselleni Fifty Shades of Grey leffan sekä tuollaisen Star Wars Dvd:n josta löytyy kaikki kolme ensimmäistä osaa, siis ne uusimmat. Se on musta edelleenkin niin outoa kun mulle ne uudet Star Warsit on ne mistä puhun aina ensimmäisinä osina, niin jotkut käsittää että sitten puhutaankin niistä vanhoista! Vihdoin kun mulla on tuolla hyllyssä tuon sarjan kaikki kuusi osaa niin voiis pitää jonkun Tähtien Sota maratoonin ;) Sen lisäksi kävin viikonloppuna Sokoksen 3+1 päivillä pyörähtämässä. Mulla on ollut tapana aina ostaa sieltä vain kosmetiikkaa ja juurikin sellaisia käytännöllisiä joka päivän tuotteita, kuten rasvaa, deodorantteja, hammasharjoja yms. Näin tein myös tänäkin vuonna, mutta yksi heräteostos lähti myös matkaan, nimittäin tuo Lumenen Eyebrown shaping wax. En oikeestaan oo ikinä sen kummemmin laittanut mun kulmia, mutta silti tuli fiilis että tuota voisi olla vaikka hauska kokeilla. 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti