tiistai 19. toukokuuta 2015

Uudet Addut


Täällä nauttii aurinkoisesta päivästä yks super onnellinen tyttö. Nimittäin siinä ne nyt on! Mun ihanat uudet Adidas Superstar Junior tennarit. Päätin ihan mielenkiinnosta sunnuntaina käydä Itiksessä ollessani Instersportissa katsomassa josko sieltä tällä kertaa löytyisi kyseisiä kenkiä mun koossa! Ja siellähän muiden laatikoiden seassa oli yhdet kappaleet näitä valkoisen värisiä superstarseja JUST MUN KOOSSA! Pakkohan mun oli ne vihdoin sitten ostaa itselleni. Nää mun kengät on siis junior- mallia koska en koe mitään tarvetta edes katsoa aikuisten malleja, kun mulla on niin pieni jalka että nää lasten mallit on mulle just hyvät... ja hintakin on puolet halvempi :D
Nyt voin siis tavallaan palata mun yläaste ja lukio-aikoihin ja pitää jaloissani ainoastaan näitä, eiks niin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti