maanantai 4. toukokuuta 2015

Puhelinräpsyjä Huhtikuulta

Nyt olis taas vuorossa vähän puhelimeen kertyneitä kuvia viime kuulta!

#tbt ja Vuosi 2012 kun oltiin perheen kanssa Karibian risteilyllä. Siellä sitä laivan kannella nautitaan paahtavasta auringosta / Edessä olis 4 tunnin bussimatka Raumalle ja eväänä reissumiestä :D En uskaltanut ton matkan aikana nukkua, koska pelkäsin että missaan mun bussin vaihdon, mutta ihan rattoisasti toi matka lopuksi meni musiikkia kuunnellen / Viime risteilyä Karibialla aloin muistelemaan koska ens keväänä olis tarkoitus lähteä jälleen sellaiselle. Tällä kertaa kyseessä vähän pidempi risteily ja tietysti eri kohteet, ja ai että oon innoissani! Huhtikuun alussa alkoikin jo lähtölaskenta tuohon reissuun ;D / Pääsiäisen herkullinen pavlova. Noi metsämansikat oli kyllä aivan bueno valinta tuohon päälle!
Aamukahvit Cafe Ursulassa kaivarissa. Oi että kun sais jokaisen aamunsa aloittaa ihanan virkeessä säässä meren äärellä rauhoittuen. / Ollaan pikkusiskon kanssa alettu tässä treenaamaan änärin pelaamista. Ei me mitään huippuja todellakaan olla ja taidot on sitä luokkaa että osataan liikuttaa pelaajaa, syöttää ja laukoa maaliin, mutta kyllä se tästä vielä :D / Taas vähän ruoka-annos kuvia. Siinä olis Morrisson'sin kanaburgeri. Kyseisessä raflassa on muuten älyttömän hyvät ja isot burgerit, suosittelen testaamaan jos ette ikinä oo käynyt. Tekis mieli luvata etten tässä kuussa käy niin usein ulkona syömässä mutta himskatti vieköön kun Cityn Syö Kympillä! -viikot alkaa taas perjantaina, niin pakko mun on ainakin parissa paikassa käydä :D / Burgerin jälkeen jälkkäriksi teetä ja yks macarons La Torrefazione kahvilassa. Toi kahvila on muuten sellainen missä oon jo hetken halunnut käydä ja olihan se ihan mukava, mutta jotenkin kun se on niin suosittu niin ajattelin että sillä olis ollut jotain... Ihan peruskahvila se mun mielestä nimittäin oli :D
 
Parantelin flunssaani Ciao! Caffen jäätelöllä. Oi että mulla on muuten ikävä Rooman Gelatoa. Se vaan on fakta että siellä on maailman parasta jätskiä! Pitäisköhän lähteä sinne taas, siellä kun on kaikki ruoka niin pirun hyvää. / #kesätytöt / Mulla on tällä hetkellä koulussa meneillään sellainen kurssi jossa tutustutaan miten erilaiset viinii sopii eri ruokien kanssa. Viime viikolla oli vuorossa merenelävät ja siinä me pari tuntia maisteltiin viinejä mädin, lohen, siian ja katkarapujen kanssa. Tää on taas näitä kursseja joissa voi laittaa kuvan instagramiin ja olla että onpas tää opiskelu rankkaa :D / Olin ensimmäistä kertaa ikinä Kaija Koon keikalla ja ai että mikä meininki! Sisko mulle sanoikin että noi Kaijan keikat on kuin tollanen yhteislaulu-hetki koska varmaan kaikki yleisöstä hoilas koko keikan mukana. Toisaalta kukapa nyt ei osais kaikkia Kaijan klassikoita?!?! 

Mä oon aina tykännyt tosi paljon Johdon Salaateista, mutta kyllä noista Teatterin salaateista on tullut ehdottomasti kans yks lemppareista. Oltiin yks lauantai perheen kanssa lounastamassa siellä ja tällä kertaa täytteiksi valikoitui lohi ja mozzarella. Ai että kyllä kelpais nytkin tuollainen salaatti! / Siinä juoma, josta en edelleenkään oo varma tykkäänkö. Nimittäin Aperol Spritz. Viime vuonna Italiassa ollessani maistoin ensimmäistä kertaa ja sielläkin kun join niin se maistui joka paikassa vähän erilaiselta :D Drinkeissä ehkä edelleenkin lämpenen enemmän makeudella ja tuon juoman kitkeryys on vähän sellainen mistä en oo varma tykkäänkö vai en... / Terdekauden avaamista! Tuo Magnersin marjainen siideri on muuten ihan heittämällä mun tän hetken lemppari sidukka / Moi! 

Haha siinä kaks kanaa / Se on kyllä niin että aina kun jaksaa panostaa aamiaiseen (okei taas jos kelloa oltais katottu niin toi olis varmaan ollut taas lounas) niin tottakai siitä täytyy aina sitten ottaa kuvia :D Tuoreet mansikat puurossa on muuten jotain niin hyvää <3 Tuskin oikeesti maltan ees odottaa että kaupasta sais ostettua myös kotimaisia mansikoita! / #Whomademyclothes #vaatevallankumous / Vähän päälle viikko sitten olin juhlimassa mun entisen työkaverin synttäreitä ja oli kyllä tosi hauska ilta, vaikka baarista kotiin pitikin lähteä jo ennen pilkkua väsymyksen iskiessä. Kyllä se niin vaan on että vanhuus ei tule yksin :D

Siman valmistusta. Tää oli toinen kerta kun itse tein simaa ja ihan hyvää siitä tuli. No okei ehkä vähän liian sokerista mun makuun, mutta ens vuonna voi sitten taas yrittää parantaa :D / Värjäilin viime viikolla taas mun hiusten latvoja ja tällä kertaa vuorostaan kokeilin sinistä väriä. Ei tullut lopputuloksesta ihan sellaista kuin olisin halunnut, ei tuo sininen väri nimittäin vaan millään tarttunut mun hiuksiin. Vielä mulla on jonkin verran tuota väriä mun hiuksissani, mutta aika äkkiähän nuo kirkkaat shokkivärit hiuksista lähtee jos niitä ei pidä yllä. / Takaisinheitto viime vuoden Vappuun jota juhlittiin vähän lämpimämmissä merkeissä Itävallassa. Tuona päivänä oli tosi kesäinen sää ja meidän piknikillä selvis kyllä hyvin mekolla jopa ilman sukkahousuja. / Vapun viettoa Kaisaniemenpuistossa. Nuo pinkin mukit oli kyllä jotain niin söpöä :D


Ja ääää Fangirl moment! Tänään ilmestyi Britney Spearsin ja Iggy Azalean uus biisi Pretty Girls! En oo oikeesti vielä edes uskaltanut kuunnella sitä, mutta ehkä kun tästä saan tän postauksen kirjoitettua niin sitten on pakko....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti