perjantai 29. toukokuuta 2015

6 x Random Photos

Hyvää huomenta ihmiset! Mä oon jälleen taas matkan päällä ja suuntana olis tällä kertaa Lahti, jossa yhden kaverin valmistujaiset. Tosin ehdin noissa juhlissa vain piipahtamaan koska lähden päivällä vielä viikonlopun viettoon Raumalle jossa tänä iltana myös serkun valmistujaiset, juhlia siis tälle päivälle tiedossa. Mun oli tarkoitus tällä viikolla laittaa jo kuvia meidän viime viikon Savon reissusta mutta arvatkaapas oliko pieni paniikin poikanen mulla kun tajusin että mun toinen muistikorteista oli vioittunut enkä meinannut saada kuvia siirrettyä koneelle! Onneksi jotenkin sain sen kortin hetkellisesti ainakin tottelemaan mua ja nyt on kuvat turvassa mun läppärillä. Mutta tosiaan niitä kuvia varmasti laitan tänne ens viikolla, mutta nyt muutamia random otoksia menneiltä viikoilta. Yllättäen muuten näistä 50% on ruokakuvia ;D


Nyt toukokuussa oli taas Cityn Syö10! päivät ja tulikin taas vaihteeksi muutamassa raflassa käytyä. Tuntuu että koko ajan oon päättämässä omassa mielessäni että nyt pidän taukoa ravintoloissa käymisestä, mutta aina kuitenkin keksin jonkun tekosyyn mennä. Tässä olis Memphiksen burgeri (en enää muista minkä niminen), joka oli ihan maittava perus annos. Tuli muuten myös testattua tuolla Hesarin Memphiksessä aikasemmin se toinenkin kympin annos, eli Lime Salmon, joka vilahti tuolla pari postausta taaksepäin.


Tarkoitus oli myös kavereiden kanssa käydä eräs maanantai vetäsemässä naamaan kympin sushit, mutta koska oltiin liikkeellä jo lounas-aikaan niin päädyttiinkin sitten ottamaan sushibuffet. Tuli vedettyä jälleen pienet sushiöverit. Mikäköhän siinä on että noissa bufefteissa tulee helposti vedettyä yli 20 kappaletta sushia... ei helkutti :D Oi että nyt tuli muuten nälkä.... pitäisköhän joku päivä mennä taas sushille.


Sushien jälkeen mentiin vielä Saaran kanssa kahvittelemaan Cafe Lasipalatsiin. Koska hei vaikka olis kuinka vetänyt vatsansa täyteen niin ainahan on tilaa jälkkärille ;D Mikäköhän siinä muuten on etten ikinä voi mennä kahvilaan niin etten tilaa kahvin kanssa jotain makeaa herkkua. Tälläkin kertaa noi Lasipalatsin kakkupalaset oli aivan liian houkuttelevan näköisiä.


Isolla kirkolla. Ei vitsit että rakastan Helsinkiä kesällä.... Tai no oikeestaan oon tullut siihen tulokseen että oikeestaan melkeinpä mikä vaan Suomen kaupunki on mukava kesällä. Oon aina vähän ihmetellyt mitä turistit jotka käy täällä muina vuoden aikoina oikein ajattelee. Paitsi okei no tuo Pohjoinen on ihan kiva käyntikohde ihan myös talvisin :D


Loppuun vielä teille pari lennokasta kuvaa pikkusiskostani :D

Nyt aletaankin jo lähestyä Lahtea joten mä toivottelen kaikille oikein hyvää viikonloppua, pus x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti