lauantai 16. toukokuuta 2015

Toukokuu tähän mennessä

Ihanaa mulla on pitkästä aikaa näin lauantaina vapaapäivä ja oon vaan nauttinu olostani kotona tekemättä mitään järkevää vaikka oon jo yhdeksän aikaa herännyt. Kohta tosin pitää alkaa laittautumaan koska suuntaan kaupungille näkemään kavereita ja katsomaan josko löytyisi joku kiva ruokapaikka näin ravintolapäivänä. Sitä ennen vielä muutamia puhelinkuvia kuluneelta toukokuulta. Ihan hullua muuten että enää pari viikkoa ja sitten on jo kesäkuu!

Ajattelin TAAS kerran hehkuttaa Manhattania ja sen lehtipihviä! Voisin oikeesti varmaan joka viikko käydä syömässä yhden tuollasen annoksen! Oltiin siskojen kanssa viime viikolla herkuttelemassa ja sen jälkeen lähdin yksikseni kiertelemään kauppoja. Olin ihan tuskissani koska vaatekaupat on täyttyny niin ihanista kesävaatteista ja mulla ei nyt olis varaa ostaa mitään uusia vaatteita...  / Siinä viininhuuruinen pärstäni :D Tuli kuvasta mieleen että pitäisköhän mun opetella tekemään mun kulmille jotain....

Siinä vähän vielä vappubrunssia! Tuoreet marjat on muuten ehdottomasti yks kesän parhaista jutuista! Tänääkin söin aamupalaksi vadelmia mun vanilja Viiliksen seurana / 1.5. oli kiireinen päivä; aamupäivästä brunssia, iltapäivällä Suomen ensimmäinen lätkäpeli Zetorissa ja illalla vielä Elastisen levyjulkkarikeikka Circuksessa. Joskus aikoinaan tuli käytyä tosi paljon Elastisen keikoilla ja jossain vaiheessa tuli ehkä sellanen pieni kyllästyminen, mutta nyt pienen tauon jälkeen Elan keikka oli taas ihan mieletön!

Alkuviikosta kesken Suomen pelin tuli sellanen fiilis että pakko lähteä vähän ulkoilemaan koska aurinko paistoi niin nätisti. Kävelin ja fiilistelin Arabianrannassa ja kuuntelin repeatilla tätä biisiä... tai kuuntelin kunnes kesken lenkin loppui puhelimesta akku / Tän viikon opiskelut: Miten hyvin sopii suklaafondant yhteen portviinin ja väkevän punaviinin kanssa? Lopputulos: Erittäin hyvin, nimittäin aivan täydellinen kombo!

Oon edelleenkin vähän surullinen että mun Ben & Jerry's lempparii Baked Alaskaa ei enää myydä kaupoissa, mutta tää uutuus Cinanmon Buns tuo vähän lohtua! / Aika usein kulutan aikaani bussipysäkeillä selfieitä ottaen :'D Ei se väärin oo eihän?

xD  / Viime aikoina on tullut katottua päivittäin Gossip Girliä. Aloin katsomaan tuota sarjaa silloin joskus kun se Suomessa alkoi ja musta kyseessä on tosi hyvä sarja. Monesti oon alottanut sarjan kattomisen alusta, mutta aina oon jotenkin jäänyt 3. kauteen. En siis oo vielä ikinä kattonut koko sarjaa loppuun asti ja mulla ei oo mitään hajua kuka Gossip Girl (oon edelleen vähän hämmentynyt miten oon voinut edes välttyä suuremmilta juonipaljastuksilta vaikka Tumblr!!!) mutta nyt on sellanen flow meneillään että eiköhän kohta oo kaikki kaudet katottu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti