tiistai 17. marraskuuta 2015

Asukokonaisuuksia talveen

Innostuin taas pitkästä aikaa vähän leikkimään Polyvorella (Lue: Eli välttelin kouluhommien tekemistä) ja väsäsin aikani kuluksi kolme erilaista asukollaasia näin alkavaan talveen. Noi kaikki kokonaisuudet on kaikki sellasia mitä voisin ehdottomasti käyttää itse.


Pre-Christmas PartyPre-Chritmas Party 

Mulla on itseasiassa tulossa parin viikon päästä meidän kaveriporukan pikkujoulut ja musta olis hauska pukea päälle jotain tän tapaista! Mä rakastan vaatteissa sellaista kunnon kimallusta (tää pikkujoulukausi niin parasta aikaa vaatekaupoissa!), mutta myös yksinkertainen punainen mekko voisi mun mielestä olla aika hyvä valinta juhliin. Punaiseen mekkoon vielä kun yhdistäisi mustat korkkarit ja pikkulaukun sekä jotkut kultaiset korut, niin olis aika täydellinen kombo kasassa.  

Casual Beige

Casual Beige 

Sitten vähän arkisempaa asua, jota aloin kokoomaan noiden Nellyn kenkien ympärille. Mä nimittäin tänään tilasin itselleni tuollaiset ja nyt vaan toivon että ne olis sopivan kokoset ja muutenkin hyvät jalassa. Arkiseen asuun kuuluu ehdottomasti löysä villapaita poolokauluksella (rakkaus <3) sekä rento yliolan laukku. Mietin tähän asuun ensin vähän pidempää takkia, mutta vieressä istuva sisko heitti sitten että bomber sopisi paremmin, niin siihen sitten päädyttiin :D

Cozy Pink
Cozy Pink 

Viimeisenä pinkki oloasu. Mä jotenkin niin näkisin tän asun itseni päällä ja ihan oikeasti haaveilen tollasesta villapaidasta. Niin ihana, mistäköhän sellasen löytäisin? Pinkki ja harmaa yhdistelmä toimii mun mielestä aina ja tuollaiset rennot, mutta kuitenkin kivan malliset, collegehousut menis kivasti uggien kanssa.

Sellasia asuja tällä kertaa, upposko teihin mikään näistä? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti