perjantai 3. kesäkuuta 2016

What's up

Nyt on niin huojentunut fiilis! Kaikki kouluhommat on tehty ja tänään oikeasti varmistui se, että mä valmistun restonomiksi parin viikon päästä. Jotenkin tosi epätodellinen fiilis. Tässä on viimeiset viikot tehty kouluhommia ja koettu pieniä epätoivon hetkiä sen suhteen, että saanko kaiken ajallaan valmiiksi. Nyt on oikeasti voittajafiilis! Kaiken lisäksi mulla alkoi tänään vapaa viikonloppu, joten tän illan ajattelin vaan rentoilla kotona ja huomenna lähden vähän kavereiden kanssa juhlimaan mun opparin valmistumista. Oon niin paljon keskittynyt vain noiden hommien tekoon, että nyt vasta iski tajuntaan että tosiaan tässä olisi enää pari viikkoa aikaa suunnitella valmistujaisjuhlia. Täytyy heti maanantaina varmaan laittaa kutsutkin menemään. En tosiaan ole paljon tässä blogia päivitellyt, joten ajattelin nyt heittää tänne sekalaisia kuvia siitä mitä muuta kuin kouluhommia oon tässä viime aikoina puuhannut.



Käytiin pikkusiskon kanssa toukokuun loppupuolella heti avajaispäivänä herkuttelemassa Magnum Helsinki jäätelöbaarissa. Tästä alkaa oikeasti tulla melkeinpä perinne. Tuolla oli tosiaan avajaispäivänä myös ilmainen photobooth, joten pakkohan meidän oli käydä ikuistamassa itsestämme kuvatkin sieltä. Mä muistan vieläkin kun toi konsepti tuli ekan kerran Suomeen ja silloin se oli auki suurinpiirtein jonkun viikon verran kun taas tänä kesänä noita herkkuja saa maistella elokuun loppuun asti. Tänä vuonna olis myös uutuutena se, että jäätelön pystyi dippaamaan tummaan suklaaseen, mutta mä kuitenkin pidättäydyin tossa mun lempparissa eli valkosuklaassa. Täytteiksi valitsin tällä kertaa kuivattuja mansikoita, marenkipaloja, ruususuolaa ja salmiakkia, ja täytyy sanoa että toi oli ehkä mun lempparikombo kaikista niistä mitä oon syönyt.


Jätskiherkuttelun lisäksi oon käynyt myös ensimmäistä kertaa ikinä fiilistelemässä Marimekon vuosittaista kesänäytöstä Espalla, ottanut käyttöön mun uudet kesäiset kangastossut, käynyt parilla erittäin kovalla keikalla ja syönyt hyvää ruokaa. Esimerkiksi yks päivä me siskon kanssa testailtiin tuollaisia vähän kesäisempiä tortilloja ja yllätyyin niin paljon miten hyvin mansikat sopi tuonne täytteeksi. Tää ruokakokeilu ehdottomasti jatkoon ja tätä täytyy joskus tehdä uudestaan.
Oon nyt aika positiivisin mielin sen suhteen että saan taas vähän aktiivisemman postaustahdin tän blogin suhteen, joten olkaapa kuulolla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti