maanantai 6. kesäkuuta 2016

Unelmien Aurinkolasit


Hävitin (tai no oikeasti vahingossa jätin yhden rannan pukuhuoneeseen) viime kesänä mun monta vuotta käytössä olleet aurinkolasit ja siitä lähtien on aurinkoisina päivinä ollut päässä siskon Yle X:ltä voitetut aurinkolasit. Tiedättekö juuri sellaiset halpikset, mitä esim kaikilla festareilla myydään? Pitkään oon miettinyt että nyt pitäisi ostaa vihdoin kunnon aurinkolasit, mutta mulla on yksi pieni ongelma. Tai ei oikeasti edes pieni... Mulle ei vaan yksinkertaisesti sovi melkein mitkään aurinkolasit. Oon kokeillut varmaan niin monia laseja, mutta kun ei ne vaan asetu mun päähän mitenkään hyvin. Jossain vaiheessa mietin että haluaisin Ray Banit, mutta en vielä heiltäkään ole löytänyt mallia joka miellyttäisi tai mulle oikeasti sopisi.

Jenkeissä ollessa käytiin Fort Lauderdalessa shoppailemassa Sawgrass Mills ostoskeskuksessa (joka muuten oli kunnon shoppailuparatiisi, suosittelen jos Miamiin on joku suuntaamassa!) ja kävin parissa aurinkolasiliikkeessä, sillä tarkoituksella että ostan itselleni nyt kunnon arskat. Sovittelin laseja mitkä näyttivät kivoilta ja jokaisen kohdalla totesin että ei nää näytä mulla hyvältä. Kunnes sitten laitoin päähäni nuo ylläolevat Bvlgarin aurinkolasit. Ne oli ihanat, aivan täydelliset! Ongelmana oli vaan että hintalapussa oleva hinta oli melkein 300 dollaria. Mieli olisi tehnyt kiikuttaa nuo lasit samantien kassalle, mutta järki huuteli että en mä voi aurinkolaseista maksaa noin paljon. Joku päälle satasen hinta olisi vielä voinut olla hyvä, mutta että monta sataa. Oonkin siitä asti nyt vaan ihastellut noita laseja yhdessä nettikaupassa ja nyt salaa mielessäni toivon että siellä olisi kesällä jotkut alennusmyynnit ja saisin nuo lasit vähän halvemmalla. Voidaanko kaikki pitää yhdessä sormet ristissä että näin kävisi!   

 Siihen asti kunnes löytyy sopivat lasit mennään siis tosiaan näillä :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti