perjantai 8. huhtikuuta 2016

Maaliskuun puhelinräpsyjä

1. Maaliskuussa nautittiin kulttuurista Oopperan kummituksen seurassa parissa. Oon nähnyt kyseisen musikaalin myös Lontoossa pari vuotta sitten, ja vaikka ei tuo Helsingin Oopperan versio ehkä ihan pystynyt samaan mahtipontisuuteen kuin originaali, niin oli tuokin erinomaisen hyvä. Aika pahasti jäi kaikki musikaalin kappaleet soimaan päähän pariksi päiväksi.
2. Sushi-treffeillä kamujen kanssa. Käytiin testaamassa mulle ihan uusi tuttavuus Konnichiwa sushiravintola. Tuolla oli aika hyvä buffet, oli niin sushia kuin paria lämmintäkin ruokaa. Hinta oli siinä parinkympin paikkeilla, joka alkuun ehkä vähän kauhistutti, mutta kyllä tuolla ihan tuon rahan edestä hyvää ruokaa sai.
3. Muutaman tunnin automatkalla on hyvä viihdyttää itseään snapchatin filttereillä :D
 
1. Janskubanskuliinihan se siinä ilmeilee
2. Maaliskuussa tuli muutamaan otteeseen ostettua tuoreita mansikoita. Ne on ollut nyt yllättävän hyviä ja musta tuoreet mansikat sopii niin hyvin puuron sekaan! Ai että mikä oikeesti oliskaan parempi tapa aloittaa uusi päivä.
3. Hyvä fiilis kampaajan jälkeen. Kävin vähän heittämässä vaaleita raitoja sekä napsasemassa pois huonoja latvoja. Tuli heti paljon freesimpi olo. Ja mulla on tosi hyvä fiilis myös siitä että kun en oo enää pitkään aikaan väräjännyt koko päätä, vaan tyytynyt vain raitoihin, niin mulla on hiukset nykyään niin paljon paremassa kunnossa.

Pääsiäisenä juhlittiin mummun 80v. synttäreitä! <3 Oli kyllä hauskat juhlat, vaikka melkein töiden takia missasin sen parhaimman osuuden, eli ruokailun ;D Päällä mulla oli ensimmäistä kertaa Vero Modan "tätimekko". Nauroin niin paljon tolle mun ja Janskun kuvalle, kunnon täti ja teini juhlimassa kuva :D

1. Pääsiäisenä myös vähän kokkailin! Parsakausi on nyt avattu ja lautasella lisäksi myös vähän perunamuussia ja karitsaa.
2. Sanni Rauman Varastoklubilla. Ai että oon jo useasti hehkuttanut miten kova Sanni on, ja siis en ees malta odottaa että saataisiin jo uutta musaa...
3. Tähän on hyvä lopettaa tää postaus :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti