maanantai 28. joulukuuta 2015

Joulukuu


 1. Jos Cafe Mascotissa olisi ollut joulukuun alussa Roope Salminen  & koirat yhtyeen salakeikka uuden singlen kunniaksi, me oltais varmaan menty sinne ;)
2. Joulukorttien askartelua. Melkein meinasin laiskuudessani jättää noi askartelematta, mutta onneks kuitenkin tein kun on se kiva lähettää itse tehtyjä kortteja.
3. Oon ehkä maailman huonoin paketoija, mutta yritin tänä vuonna olla huolellinen ja noi mun paketit jopa onnistui ihan hyvin.
4. Käytiin juhlistamassa kaverin synttäreitä Tapasten parissa Bar Teoksessa Töölössä. Oli muuten tosi kiva pieni tapas-ravintola, suosittelen käymään testaamassa jos tapaksista tykkää!
 
 1. Tänä vuonna meidän joulukuusi koriteltiin puna-mustalla teemalla.
2. Pikkusisko oli leiponut jouluksi poro-muffinseja. Noi on älyttömän söpöjä, mutta aivan liian makeita mun makuun.
3. Meikäläisen lahjasaalista. Oon niin iloinen että sain tuon kirkavalolampun ja Urban Decayn luomiväripaletin jota toivoin. 
4. Mulla oli joulupäivänä synttärit ja mittariin kolahti 24 vuotta. Aamu alkoi heti tietysti kunnon täytekakulla ;D

1. Synttäreiden kunniaksi myös illalla vähän skumppaa.
2. :'DD
3. Oma naama siinä.
4. Siskokset lähdössä juhlimaan Rauman yöhön ;D

Parin viikon radiohiljaisuus alkaa nyt koska huomenna aamulla otetaan nokka kohti Las Vegasia ja Los Angelesia. Ihanaa uutta vuotta teille kaikille jo näin etukäteen :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti