maanantai 29. kesäkuuta 2015

Mattolaiturilla

 
Ihanan aurinkoista maanantaita! Pitkästä aikaa availin taas bloggerin (tai oikeastaan koko koneen) ja ajattelin tulla teille vähän kertomaan viime viikon tiistaista. Tuolloin nimittäin mun pikkuinen siskoni saavutti vihdoin täysi-ikäisyyden. Jo joskus kauan sitten Jansku puhui että hän haluaa ehdottomasti synttäripäivänään käydä Mattolaiturilla juomassa lasilliset, joten sinnehän me sitten perheen kanssa suunnattiin. Ja tietysti kun mattolaiturilla oltiin niin tilattiin pullo shampanjaa ja nautiskeltiin kaikessa rauhassa lasilliset tuota kuplivaa juomaa. Oli muuten mun ensimmäinen kerta kun kävin mattolaiturilla  ja ihan viihtyisä terdehän tuo oli. Parasta tietysti tuo sijainti kaivarinrannassa. Sen jälkeen suunnattiin vielä syömään Fransmanniin sekä meille kotiin kakkukahveille, olin nimittäin edellisenä päivänä leiponut pätkisjuustokakun.

Hei kuinka moni teistä muuten oli lauantaisella One Direction keikalla? Mä nimittäin olin ja oli ainakin mun mielestä ihan huippukeikka. Edelleenkin tekisi mieli vaan katsoa puhelimesta noita mun videopätkiä ja fiilistellä. Ja tosiaan meillä on tässä kahden päivän päästä muutto edessä että on pientä häslinkiä nyt meneillään kun pitäis jo kovaa vauhtia pakkailla kamoja. Palailen tän blogin pariin sitten taas kun on tää muuttorumba vähän helpottanut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti