torstai 4. kesäkuuta 2015

Toukokuun Suosikit

Daim Mint

Löysin ihan sattumalta Iisalmen ärrältä kyseisen suklaapatukan kun etsin itselleni matkaevästä. Koska tykkään minttusuklaasta ja Daimista, niin pakkohan mun oli tätä testata. Ja arvatkaan mitä, mä rakastuin samantien! Primasta en oo tätä kyseistä patukkaa löytänyt mutta ainakin Kampin K-kaupassa tätä oli. Toivon että vaikka paketissa komeilee "Limited edition", että nää ei nyt ihan heti oo katoamassa...

Mikael Gabriel Versus albumi

Toukokuun ehdottomasti kuunnelluin levy. Kirjoittelinkin tuossa aikaisemmin Miksun levyjulkkareista juttua ja niiden jälkeen oon tosiaan aika paljon tullut kuunneltua noita uusia biisejä. Lemppareiksi on noussut Bitch, hyvis, hirviö ja young Hutzla. Titysti myös jo viime vuonna ilmestynyt eka sinkku Älä herätä mua unesta on edelleen kova. 


Eurovision 2015 - Elina Born & Stig Rästa - Goodbye to yesterday (Estonia)

Toukokuussa oli jälleen euroviisujen aika ja vaikka mulla jäi itse finaali näkemättä, niin semifinaaleja seurasin kyllä ihan fiiliksissä. Tykkäsin tosi paljon Ruotsin ihanasta Månsin voittajabiisistä, mutta myös tuosta Viron ehdokkaasta. Mites seurasiko muutkin euroviisuja?

Kotitekoiset Brunssit

Toukokuussa tuli pariin otteeseen valmistettua kotosalla kunnon brunssit. Pitäis ottaa ehkä useamminkin tavaksi koska brunssin valmistaminen ja nauttiminen perheen kesken on aika mukavaa.

Adidas Superstars tennarit

Hihi kukaan tuskin on yllättynyt että nääkin on täällä listalla. Näitä ei tartte edes varmaan mitenkään perustella, mä vaan yksinkertaisesti rakastan mun tennareita! 

2 kommenttia:

  1. Oi mikä hedelmäkulho ! <3 Nuo Adidakset on huiput.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentista :) Hedelmäkulho oli kyllä täydellinen lisä meidän brunssilla :) Vitsit kun jaksais useamminkin väsätä jotain tuollaisia :) Ja kyllä en vois olla enempää samaa mieltä sun kanssa noista adidaksista ;)

      Poista