torstai 23. huhtikuuta 2015

Viime Päivinä

Oon lähiaikoina yrittänyt alkaa panostamaan mun aamiaisiin. Toisaalta mun aamiaiset kylläkin useimmiten sijoittuu sinne puolen päivän paikkeille, että melkeinpä voisi puhua lounaasta. En vaan jotenkin osaa edelleenkään syödä heti kun oon herännyt, vaan tarviin aina vähintään sen parisen tuntia ennen kuin ruoka alkaa maistumaan. Kahvia en oo hetkeen aamulla juonut muuta kuin koulussa, ja aamu lähteekin hyvin käyntiin Muumimamman voimajuoman avulla ;)

Tulee ihan vesi kielelle kun katson tätä kuvaa. Mä en tiedä kehtaanko edes myöntää, mutta mä söin viime viikolla ensimmäistä kertaa elämässäni parsaa. Oon tosi kaikkiruokainen, mutta jostain syystä ei vaan oo ikinä tullut maistettua. Viime viikolla sitten pyysin äitiä kokkamaan mulle parsaa ja tykkäsin kyllä kovasti. Varsinkin kun kaverina oli kunnon pihvi! Tuollaisen annoksen voisin kyllä syödä uudestaan vaikka samantien!

Tiistaina vietettiin iltaa isosiskon luona; herkuteltiin kanasalaattia ja smoothieta sekä pelattiin A-Ö peliä. Kanasalaatti on muuten sellainen ruoka johon ei varmaan ikinä kyllästy. Tuona iltana käytiin myös Sellon Anttilan Outletissa ja mukaan tarttui muutama Dvd-boksi (mm. 3 kautta True Bloodia ja Heroesin kaikki kaudet) kun hintaa niillä oli vain vaivaiset 3 euroa!

Tänään kävin leffassa katsastamassa Cinderella leffan. Leffa oli mun makuuni ja olin tosi iloinen että tarina oli tosi uskollinen sille Disneyn tarinalle, jonka varmasti jokainen tietää. Mua on alkanut vähän ärsyttämään se että nykyään kaikista klassikoista on alettu tekemään nykyaikaisia tai synkempiä versioita ja tuollainen kunnon happy ending prinsessaleffa oli tosi piristävä! Ennen leffaa käytiin kahvittelemassa Sähkötalon Roberts Coffeessa.

Nyt voidaan sanoa virallisesti että kesä lähestyy! Eilen tuli nimittäin avattua terassikausi. Istuskeltiin Saaran kanssa Rotterdamin terassilla ja nautiskeltiin parit siiderit ja vähän viiniä. Vaikka olikin vähän tuulinen päivä niin kyllä siinä terdellä ihan hyvin viihtyi kun oli vilttiin kietoutunut. Terdeilyn jälkeen siirryttiin vielä Memphikseen syömään burgerit. Bataattiranskikset oli muuten aivan älyttömän hyvä valinta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti