tiistai 14. huhtikuuta 2015

Musiikkia treeneihin

 (Kuva täältä)

Siitä on kohta jo kuukausi kun kävin itselleni Motivukselle salikortin hakemassa ja oon vaan kerran koko salilla käynyt! Tähän ei ole syynä laiskuus, vaan tietysti se, että oon tässä vähän väliä ollut kipeenä. En tiedä mikä vitamiinin puutos mulla on meneillään, koska ei tää oo normaalia että parin kuukauden aikana oon jo kolmesti ollut kunnolla kipeenä. En tiedä onko tää koko ajan ollut tätä samaa tautia, mutta nyt yritän kyllä saada itteni kunnolla parannettua ja sen jälkeen toivoa että seuraavat sairastumiset tapahtuis vasta ens vuonna tai jotain :D
Mä viime viikolla tein itselleni Spotifyihin soittolistan biiseistä joita voin sitten kun salille meen niin kuunnella. Mulla on muutamia ns. vakio biisejä mitä oon esimerkiksi salilla ollessani tykännyt kuunnella jo pari vuotta sitten, mutta nyt lisäsin sinne vielä vähän uutukaisiakin. En malta enää odottaa että pääsen urheilemaan hyvän musiikin tahdissa :D Ajattelin tulla tänne vinkkaamaan muutamat biisit jotka tuolta mun kyseiseltä listalta löytyy. Tykkään salillla ollessani (ja muutenkin) kuunnella iloisia ja meneviä biisejä.


(klikkaamalla pääst youtubeen kuuntelemaan kipaleen)

Mitenkäs löytyykö teiltä samanlaisia biisejä treenilistoilta? Tai olisko jollain ehdotella jotain hyviä kappaleita mitä voisin vielä tonne mun listaani lisäillä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti