sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Aamukahvilla Kaivopuiston rannassa



Eilen taisi olla kevätpäivä parhaimmillaan, ainakin mitä fb:tä ja instaa seuraili. Ihmiset vietti aikaa ulkosalla ja monet taisi jo terassikaudenkin avata. Jotenkin veikkaan että aika moni teistäkin fiilisteli eilistä ilmaa. Itse olin päivällä töissä, mutta en mäkään koko päivää vain sisällä oleillut, vaan lähdin heti aamusta vähän ulkoilemaan kaivarin rantaan. Käytiin siskon ja äidin kanssa vähän kävelemessä Uunisaaressa ja sen jälkeen poikettiin vielä Cafe Ursulaan kahvittelemaan. Siinä kahvilan terassilla auringonpaisteessa istuessa ja merta ihailessa tuli sellainen fiilis että vitsit kun saisi aamut aina aloittaa näin.
En muuten tajua miten oon taas kipeenä! Just viimeks pari viikkoa sitten sairastelin ja nyt on taas perkuleen flunssa. Oon pari päivää yrittänyt vedellä naamaani lämmintä teetä, echinaforcea (mulle muuten ihan uus tuttavuus) ja strepsilsejä, mutta ei vaan tunnu auttavan. Sais mun puolesta tämmöset ikävät sairastelut jo loppua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti