lauantai 15. elokuuta 2015

Hattu päähän ja kulttuurista nauttimaan

Ei vitsit mikä kulttuurin täyteinen viikko on ollut! Tiistaina käytiin perheen kanssa kesäteatterissa mustikkamaalla, torstaina oltiin pikkusiskon kanssa Storyvillessä katsomassa Improa ja huomenna ihan sattumalta lähdenkin kuuntelemaan Jari Sillanpäätä Olympia Stadionille. Tuo torstain Improryhmä Kolinan kiertueen viimeinen keikka yllätti mut ihan totaalisesti, ja positiivisesti yllättikin. Nimittäin vaikka teatterissa oon paljon käynytkin niin tuo oli mun ensimmäinen kerta kun olin kyseistä taiteenlajia katsomassa ja en muista koska olisin viimeksi saanut parin tunnin ajan nauraa noin paljon. Teinkin samana iltana heti päätöksen, että uudestaankin on päästävä! 



Torstaina päälle valikoitui yllä näkyvät kuteet. Päähäni painoin lähdön hetkellä pikkusiskon hatun ja sain jälleen kerran todeta että ei, en ole hattu-ihmisiä. Musta aina vaan tuntuu että mitkään hatut ei oikein sovi mulle ja jotenkin tuntuu että itsetunto jonnekkin katoaa aina kun sen hatun päähän asettelee. Tän oon todennut jo aikaisemminkin, mutta näköjään sitä pitää aina välillä kokeilla josko asia olisi muuttunut :D Pitkästä aikaa oli myös jalassa muuta kuin adidakset, nimittäin vanhat kunnon conssit. Mikä siinä on että ne aina sopii kaiken kanssa, ainakin omasta mielestä. Viimeisessä kuvassa muuten aika veikeä hyppy-kuva. Autoin pikkusiskoa hänen valokuvauskurssinsa kotitehtävän kanssa ja aika hauskoja kuvia sai jansku otettua kun heiluin kuin väkkärä.

Vaatteista puheenollen, ei voi uskoa että ensi viikonloppuna on jo Blockfestit Tampereella!!??!! En tiedä yhtään mitä pukisin päälleni viikonloppuna, mutta mulla on sellainen fiilis että jotain pientä hauskaa haluaisin käydä festareille itselleni hankkimassa. Täytyykin muuten pikkusisko laittaa etsimään meidän keväällä ostetut "tatuoinnit", että saisi niitäkin viimein testattua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti