tiistai 9. helmikuuta 2016

Kahvia ja Neulemekko


Laskiaistiistai ja meikäläinen alkaa pian leipomaan laskiaispullia. Tänään ei taida täällä Helsingissä päästä pulkkamäkeen, kun näyttäis tulevan vettä vaan taivaan täydeltä. Ihan ihmeellinen ollut tää talvi tänä vuonna. Ennen kuin lähden vapauttamaan sisäisen leipuri Hiivani niin tässä olisi muutama asu viime keskiviikolta. Olisin julkaissu nää jo viime viikolla, mutta oon tapellut näiden kuvien koon kanssa. En vaan millään saa niitä samankokoisiksi enkä ymmärrä miksi, joten ne on nyt taiteellisesti erikokoisia ;D En näköjään oo tarpeeksi nörtti! Tykkään muuten älyttömästi noista Nellyltä tilatuista talvikengistä, mutta en saisi ikinä tilata itselleni vaaleita kenkiä. Ne nimittäin  pysyy vaaleina ehkä ensimmäisen käyttökerran ajan... Tai no mitä sitä huijaamaan, sanotaan että ensimmäisen vartin.
Random fakta: oon myös alkanut juomaan mun kahvia mantelimaidolla. Sisko osti sitä meidän jääkaappiin tarkoituksenaan että tekee siitä smoothieta itselleen aamuisin, mutta kappas melkein koko purkki on mennyt kyllä kohta mun kahveihin. Ei vissiin lähtenyt smoothieiden teko siskolla käyntiin niinkuin oli toiveissa. 
Tuo neulemekko on viime syksyltä parin euron löytö Bruno kirppikseltä, ja vaikka se ei ehkä täydellisesti mun vartalomalliin sovi, niin tykkään siitä silti. Ja käsikorun sain siskolta tuliaisiksi Intiasta. Kampaajalle varaan ajan aivan varmasti tän kuukauden puolella. Vaikka monilta oon kuullut että ei toi mun juurikasvu oo paha, niin mä en enää kauan sitä kestä.
Heräsin tänään muuten jo ennen ysiä, koska halusin kuunnella Nrj:ltä Sannin uuden Että mitähän vittua -biisin ensisoiton. Ainakin näin ensikuuntelun perusteella oli aika kova biisi jälleen! Huomenna kun sinkku virallisesti julkaistaan, niin alkaa taas armoton popitus! 
Harvinaisen epäselvää ja turhaa tekstiä nyt syntyi, mutta jotenkin näin harmaana tiistaina ei jaksa miettiä liikaa!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti