tiistai 2. helmikuuta 2016

January Recap


Ihanaa tiistai-iltaa! Mun pitäisi kohta puoliin kiiruhtaa teatteriin katsomaan Vampyyrien tanssi musikaalia, mutta sitä ennen ajattelin tulla tänne päivittelemään vielä perinteisen viime kuukauden puhelinkuvat.



1. Aloitetaan vuoden 2016 puhelinkuvat omalla naamalla. Kuten meidän reissun ostospostauksessa sanoin, niin tuo Lakersin pipo pääsi ahkeraan käyttöön tammikuun kovien pakkasten aikoihin!
2. Parisen viikkoa sitten lähdin kodin häiriötekijöitä karkuun keskustaan kirjottelemaan mun opparia ja samalla testasin Coffee Housen Fazerina Mocha kahvin. Mä rakastan Fazerina suklaata, joten ei varmaan edes tarvitse sanoa miten ihanan makuista toi oli.
3. Tammikuussa vietettiin myös syömisen merkeissä yhden kevääksi vaihtoon lähtevän kaverin läksäreitä. Täytyy muuten antaa pieni suositus noille Memphiksen mojitoille! 
4. Vietin lomani viimeisen viikonlopun Raumalla ja halusin siellä ollessa käydä testaamassa kehutun Wanhan Rauman Kellari Ravintolan. Pääruuaksi syömäni pihvi oli ihan ok, mutta toi yksinkertainen vadelma ja valkosuklaakastike jälkkäri oli kyllä herkullinen.


1. Kävin vihdoin viime viikolla katsastamassa uusimman Star Wars leffan. Täytyy alkuun myöntää että olin TOSI skeptinen ton leffan suhteen, mutta se osoittautui ihan hyväksi pätkäksi. Tosin luulen että mun vähäiset odotukset on syy siihen miksi jopa ehkä yllätyin positiivisesti. En mä ehkä kaikista ton leffan kohtauksista välittänyt, mutta aina voi leikkiä että noita jatko-osia ei oikeesti tapahtunut ;D
2. Tällä hetkellä on vielä torstaihin asti käynnissä Cityn Syö 10! viikot ja perinteitä kunnioittaen käytiin Sofian kanssa yhdet kympin annokset syömässä. Raflaksi valittiin Manhattan Steakhouse, jonka lehtipihviä oon täälläkin moneen otteeseen ylistänyt. Grillipihvi ei ehkä ihan vetänyt vertoja mun lempparille, mutta ei toi mikään paha kuitenkaan ollut. Melkein tekisi vielä mieli käydä joku uusi annos huomenna testaamassa ;)
3. After Work skumpat meidän kantis Iguanassa ja siihen lisänä vielä mozzarellatikut. Ei mikään huono kombo.
4. Tää päivä on mennyt lepäillessä, koska sunnuntaina lähdettiin Sofian kanssa Goom 2016 opiskelija-risteilylle. Risteilystä sanon vain sen verran että meininki oli juurikin sen mukainen kun yhdistää opiskelijameiningit risteilyyn.


Loppuun vielä pari siskon miehen ottamaa kuvaa Cheekin Rauman keikalta. Keikasta sen verran että oli oikeesti aika kova. Oon nähnyt Cheekin aika monta kertaa tässä vuosien mittaa ja en nykyään sen uusimmista biiseistä niin välitä mutta faktahan on se että kova showmieshän se on aina ollut. Tuona iltana eniten yllätyin siitä miten paljon mun vanhemmat ja isosisko ja sen mies tykkäsi tosta keikasta. Joo siis tosiaan ne oli siellä meidän kanssa ja olin aivan varma että ne on jo parin biisin jälkeen silleen että ei kestä. Mutta toisin kävi! Rakastan muuten käydä mun pikkusiskon kanssa katsomassa keikkoja, koska me ollaan molemmat sellaisia että kiinnitetään huomiota ihan randomeihin juttuihin. Esim. tuon keikan aikana vaan molemmat naureskeltiin kun Cheekin toinen tuplaaja näytti siltä että se olisi ollut jossain ihan omissa maailmoissa :'D Ainiin ja keikasta jäi mieleen vahvasti myös lämppärinäkin toiminut Nikke Ankara. Jotenkin nään niin paljon sen lava-esiintymisessä samanlaista sympaattista outoutta kuin Mikael Gabriella oli uransa alkuajoilla :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti