tiistai 14. heinäkuuta 2015

Rennosti


Siinä vähän sunnuntain asua. Hyvin rennolla otteella mentiin; silmiin suhaisin vähän ripsaria, huuliin pinkkiä huulipunaa ja poskille vähän aurinkopuuteria tuomaan eloisuutta. Vaatteinakin oli kaapista ensimmäisinä käteen osuneet. Tuo viime syksynä Lontoon Primarkista ostettu pörröneule on muuten ihanan huoleton ja sopivan lämmin vaate näihin ei niin lämpimiin kesäpäiviin. Vähän jo alkaisin näin heinäkuun puolessa välissä kaipailemaan sitä aurinkoa ja lämpimiä päiviä! Ja jalassa tietysti mun luottokengät, mitkäs muutkaan! Enpä oikeestaan oo muita popoja tässä parin kuukauden aikana oikeastaan edes tainnut juurikaan käyttää ja oon edelleen ihan rakastunut mun adidaksiin. Tietysti ne nyt on jo vähän käytössä rähjääntyneet, mutta silti ne vaan on täydelliset.

Ajattelin tässä lähiaikoina muuten varata itselleni ajan kampaajalle. Vaikka pitkiä hiuksia rakastankin, niin alkaa pikkuhijaa mennä hermo tuohon reuhkaan!!! Ja koska oon asiaa jo pidemmän aikaa pohtinut niin uskoisin että uskallan vähän lyhyemmäksi leikata. Jotain vähän pidemmän mallista polkkaa oon päässäni suunnitellut, mutta katotaan mitä päädyn pyytämään kun sinne kampaajan penkkiin istahdan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti