torstai 14. heinäkuuta 2016

Viiniä, drinkkejä, kakkuja ja ystäviä

1. Ihanaisen kaverin kanssa terdellä. Tuntuuko musta vaan, vai onko tää filtteri heti pupen jälkeen snapchatin suosituin?  
2. Käytiin siskojen kanssa lounaalla ja viinittelemässä Löylyssä. Olin alkuun vähän skeptinen tosta uudesta paikasta, mutta oli se aika rentoa istuskella tuolla terassilla ihaillen merta ja siemailla roseeviiniä. Täytyy varmaan uudestaankin vielä tuonne suunnata.
3. Samana päivänä käytiin myös vihdoin Brondassa drinksuilla. Nyt voidaan ainakin yksi kohta mun summer bucketlistista vetää yli. Ja siis noi coctailit oli oikeesti aivan taivaallisia! Tosin hintakin oli sellainen, että ei tuosta varmaan mitään mun vakkaripaikkaa tule :D
4. Pikkusisko päätti leipoa 4th of Julyn kunniaksi jenkkilippua muistuttavan kakun, niin mekin perheen kesken sitten juhlistettiin Amerikkaa.  

1. Tbt. Tätä kuvaa kattoessa kaipailen aivan sairaasti mun vaaleita pitkiä hiuksia... Miksei nää kasva nopeammin?!?!? #eloveenatyttö
2. Teatterin salaatti saa multa edelleen lämpimän suosituksen. Tässäkin näkyvät lohi ja mozzarella on mun aika vakiovalinnat.
3. Terdeilemässä kamujen kanssa. Kunnon kesämeininkiä, tällasia hetkiä vielä paljon lisää tähän kesään!
4. Halusin tilata itselleni valmistujaisiin kunnon kakun ja päädyin kakkugallerian vadelma-mansikka-valkosuklaakakkuun! Niin hyvää oikeesti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti